Gå til innhold

Vi må forby islam.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Islam er en kvinneundertrykkende religion, muslimske menn tvinger kvinnene til å gå i hijab, burka og niqab. Muslimer ønsker sharialover og vil islamisere Norge gradvis, mange politiske partier og politikere er dumsnille og tror at de ønsker fred, islam er en krigsideologi som må fjernes i Norge. Vi kan ikke la voldelige muslimer bestemme hvordan vi skal ha det i landet vårt. Jeg gir dette 30 år og Norge og Europa er islamisert hvis vi nå ikke får hendene ut av ræva og fjerner denne søppelideologien. Norge er faktisk ikke et muslimsk land, derfor må vi slutte å bygge moskeer, og jeg ser helst at disse moskeene rives ned av myndigheten, få sysselsatt noen rivningsfirmaer i samme slengen. Norsk kultur i Norge, ikke islam og sharialover. 

Anonymkode: 74877...cd8

• Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sian fant seg veien hit ja.. 

Anonymkode: 7ecee...da9

Mener du at Islam ikke er kvinneundertrykkende og at det er greit å kaste homofile ned fra rådhustaket?, er det greit at muslimer ikke integrerer seg for å bli en del av det norske samfunnet?.

Skal det norske folk føye seg eller kjempe mot islamistenes ønske om å innføre Sharia i Norge?, absolutt alle islamister som er for Sharia er potensielle terrorister og det er ingen av de som trenger "beskyttelse" i Norge. 

Anonymkode: c08b3...06e

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Når man snakker om muslimer og islam, så har dere en tendens til å sammenligne pærer med epler.

Den terror som skjer i islamsnavn har ikke noe med muslimer å gjøre eller Koranen.

Islamister (eller så kalt "muslimer") dreper barn, kvinner, og uskyldige menn. Se hva ISIS, al-Qaida, boko-haram, taliban, al-shabaab gjør mot uskyldige barn. Deres kamp er ikke noe annen enn barbarisk handling.

Å kalle slike islamister for muslimer er en fornærmelse for enhver god muslim, så gjør sin beste til å fungere i dette samfunnet!

Istedenfor for å stå forente sammen mot disse terrorister, velger vi å peke fingeren mot uskyldige mennesker!

Muslimer består av forskjellige mennesker, de er ikke en homogen gruppe. 

Anonymkode: 92d8b...c76

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man snakker om muslimer og islam, så har dere en tendens til å sammenligne pærer med epler.

Den terror som skjer i islamsnavn har ikke noe med muslimer å gjøre eller Koranen.

Islamister (eller så kalt "muslimer") dreper barn, kvinner, og uskyldige menn. Se hva ISIS, al-Qaida, boko-haram, taliban, al-shabaab gjør mot uskyldige barn. Deres kamp er ikke noe annen enn barbarisk handling.

Å kalle slike islamister for muslimer er en fornærmelse for enhver god muslim, så gjør sin beste til å fungere i dette samfunnet!

Istedenfor for å stå forente sammen mot disse terrorister, velger vi å peke fingeren mot uskyldige mennesker!

Muslimer består av forskjellige mennesker, de er ikke en homogen gruppe. 

Hvorfor går ikke da disse gode muslimene ut i offentligheten og tar kraftig avstand fra tvangsekteskap, arrangerte ekteskap, ekteskap med mindreårige, omskjæring og æresdrap.

Jeg har ikke hørt om en eneste iman eller andre muslimer som fordømmer handlingen i Frankrike der en islamist skar hodet av en lærer med kniv fordi han lærte elevene om ytringsfrihet, dette er en handling som ble gjort i islams navn. Muslimer som ikke tar avstand fra denne handlingen støtter faktisk det denne islamisten gjorde.

Kanskje det er på tide å innse det faktum at Islam ikke passer inn i et sivilisert vestlig samfunn, den dagen Europa underkaster seg Islam og går med på å legge til rette for denne syke ideologien er den dagen utviklingen går i revers og vi vil ende opp i samme elendigheten som disse landene muslimene har flyktet fra.  

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går ikke da disse gode muslimene ut i offentligheten og tar kraftig avstand fra tvangsekteskap, arrangerte ekteskap, ekteskap med mindreårige, omskjæring og æresdrap.

Jeg har ikke hørt om en eneste iman eller andre muslimer som fordømmer handlingen i Frankrike der en islamist skar hodet av en lærer med kniv fordi han lærte elevene om ytringsfrihet, dette er en handling som ble gjort i islams navn. Muslimer som ikke tar avstand fra denne handlingen støtter faktisk det denne islamisten gjorde.

Kanskje det er på tide å innse det faktum at Islam ikke passer inn i et sivilisert vestlig samfunn, den dagen Europa underkaster seg Islam og går med på å legge til rette for denne syke ideologien er den dagen utviklingen går i revers og vi vil ende opp i samme elendigheten som disse landene muslimene har flyktet fra.  

Irn går jo ut og fordømmer alt hele tiden. Men det kommer jo ikke frem. Og for det andre,hva er vits? En muslim som går ut og fordømmer blir sett på som unntak fra regelen. 

To muslimske kvinner ble angrepet og knivstukket da de var ute med barna sine i Paris. Hvorfor kommer ikke det frem? De var franske, sikkert ateister, hvorfor går ikke alle ateister frem og fordømmer dette? Har du ikke hørt om hendelsen? Nei? Media har for mye makt, de velger hvem som skal bli hørt. 

Anonymkode: 0eb65...7be

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 0.19, AnonymBruker skrev:

Sian fant seg veien hit ja.. 

Anonymkode: 7ecee...da9

Sannheten sårer, sies det. 

Anonymkode: 1161a...82c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan avstand mener du forresten? I mitt stille sinn tar jeg avstand,men må du se det også? Ingen bryr seg engang om hva en privatperson mener. Eller skal absolutt alle muslimer sørge for å bli hørt, én og én? 

Anonymkode: 0eb65...7be

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor mennesker med en viss tro skal få skylden for hva noe annen gjør, bare for at de deler ordet Islam/muslim. Alle som tilhører eller har tilknytning til religion blir dømt! 

Med den tankegangen som du skissert ovenfor, kan vi overføre til andre handlinger og se om det høres logisk!

For eksempel for hver mann som utføree en kriminell handling, så må alle menn ut og fordømme handlingen. Og dette skal gjøres for at damer ikke skal føle seg  truet eller begynne å bli redd for menn!

Men det skjer ikke fordi vi har tilstrekkelig kunnskap om at menn er forskjellige og det er bare den enkelte person som har ansvar for sin handling.

Jeg er selv muslim, og jeg kan fortelle deg at jeg aksepterer ikke et slik handling og alle andre negative handlinger som gjøres i islamsnavn! Jeg kan ikke forstå at noe gjør noe slik, men jeg tror ikke dette har noe med islam å gjøre men det et svakhet blant muslimer som blir blindt påvirket av noen andre som fremstår mer religiøs enn de.

Religion har lenge karaktisert som opium til folket. 

Jeg har lenge tatt kamp med min familie og deres kultur, idag er jeg 33 år og tar forsatt kamper. Jeg går ikke ut i offentligheten og legger det ut! Da jeg anser dette som min kamp og ikke alle andres kamp/eller kampen til enhver muslim. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Islam er en kvinneundertrykkende religion, muslimske menn tvinger kvinnene til å gå i hijab, burka og niqab. Muslimer ønsker sharialover og vil islamisere Norge gradvis, mange politiske partier og politikere er dumsnille og tror at de ønsker fred, islam er en krigsideologi som må fjernes i Norge. Vi kan ikke la voldelige muslimer bestemme hvordan vi skal ha det i landet vårt. Jeg gir dette 30 år og Norge og Europa er islamisert hvis vi nå ikke får hendene ut av ræva og fjerner denne søppelideologien. Norge er faktisk ikke et muslimsk land, derfor må vi slutte å bygge moskeer, og jeg ser helst at disse moskeene rives ned av myndigheten, få sysselsatt noen rivningsfirmaer i samme slengen. Norsk kultur i Norge, ikke islam og sharialover. Anonymkode: 74877...cd8

Forbud mot religion driver vi ikke med i siviliserte vestlige land, her har vi trosfrihet og den skal vi beskytte uansett. Islam er en religion ikke noen ideologi og de fleste av de følger Koranen som slettes ikke påbyr å gå med enkelte plagg, men mange gjør det av kulturelle eller motogrunner.

Anonymkode: a28e8...79f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller forby mannfolk... Det er de som lager jævelskapen uansett hvilken religion de tilhører...

Anonymkode: c5b36...fc6

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må all religion forbys. Og hvordan mener du dette skal håndheves, TS?

Anonymkode: 22061...7bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.10.2020 den 20.47):

Islam er en kvinneundertrykkende religion, muslimske menn tvinger kvinnene til å gå i hijab, burka og niqab. Muslimer ønsker sharialover og vil islamisere Norge gradvis, mange politiske partier og politikere er dumsnille og tror at de ønsker fred, islam er en krigsideologi som må fjernes i Norge. Vi kan ikke la voldelige muslimer bestemme hvordan vi skal ha det i landet vårt. Jeg gir dette 30 år og Norge og Europa er islamisert hvis vi nå ikke får hendene ut av ræva og fjerner denne søppelideologien. Norge er faktisk ikke et muslimsk land, derfor må vi slutte å bygge moskeer, og jeg ser helst at disse moskeene rives ned av myndigheten, få sysselsatt noen rivningsfirmaer i samme slengen. Norsk kultur i Norge, ikke islam og sharialover. 

Anonymkode: 74877...cd8

Helt enig!

Anonymkode: 554e2...54e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Helt enig!

Alt vedkommende skriver er feil. Muslimer flest ønsker ikke sharia og Islam er heller ikke kvinneundertrykkende. Slike som TS hører ikke hjemme i vår del av verden, her har vi religionsfrihet. Dere som vil forby Islam får heller flytte til Kina, så slipper dere å plages med mennesker som utøver sin religion i fred.

Anonymkode: 85e72...3ec

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Islam er heller ikke kvinneundertrykkende.

Dette må være noe av det dummeste jeg noen gang har hørt :paff:

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Islam suger. Det gjør også folk som vil forby ting de ikke liker.

Anonymkode: 38614...1ee

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det toget har gått forlengst

Anonymkode: a20be...a24

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alt vedkommende skriver er feil. Muslimer flest ønsker ikke sharia og Islam er heller ikke kvinneundertrykkende. Slike som TS hører ikke hjemme i vår del av verden, her har vi religionsfrihet. Dere som vil forby Islam får heller flytte til Kina, så slipper dere å plages med mennesker som utøver sin religion i fred.

Ironien her er at det snart vil være du som snart blir bedt om å  flytte til Kina om du ikke liker å gå i hijab eller å faste.

Nei til Moskeer i Norge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved sist valg stemte over 95% av velgerne på at det er om å gjøre å få mest mulig islam til Norge raskest mulig. Det er nærmest et folkekrav at befolkningen i dette landet skal skiftes ut. Og det fort.

Bare nevner det - norske velgere har vært klar i sin tale på dette de siste 40 årene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...