Gjest Camilla 34 Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Trenger en god fotkrem som gjør mine føtter myke og deilige nå i sommervarmen! En vennine snakket om en fra Dior, litt usikker men tror det var fra det merket..... Har dere noen gode tips? Klem fra meg...
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #2 Skrevet 28. juli 2005 Africa Spa Honeybutter fra Body Shop er min favoritt. Den er i krukke, lukter veldig godt og kan også brukes som en kraftig håndkrem.
Gjest synseren Skrevet 28. juli 2005 #4 Skrevet 28. juli 2005 Kjøpte Scholl fotkrem på apoteket idag. Tror den er bra siden fotpleieren min også bruker Scholl produktene. Finnes til og med en krem i Scholl serien som fjerner fotsvette hvis du skulle være plaget med det.
Gjest Gjest_hjalmarlover_* Skrevet 28. juli 2005 #5 Skrevet 28. juli 2005 Mine favoritter kommer fra Decleor og Eucerin. Decleors fotkrem er super mot lukt og gjør føttene myke og deilige! Decloer har også en aromessence olje til føttene...har ikke prøvd den,men kan tenke meg det kanskje blir litt kliss. Den fra Eucerin(apoteket) er super til å gi fukt og pleie til føtter som er blitt litt glemt en stund!
Gjest Étoile Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 Gehwol! Ingen over, ingen på siden, den beste fotkremen jeg har prøvd. Fås kjøpt hos hudpleier/fotpleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå