Gå til innhold

Hvor lang reisevei har du til jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 21 km, 25 minutter å kjøre. Føler det er litt langt, men samtidig er det godt å få det pusterommet i bilen før jeg kommer hjem til unger. Hvor lang reisevei/tid har du? Og hva synes du om den? 

Anonymkode: 0de3a...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis 2 km. Akkurat nå ca 4 meter, hart hjemmekontor siden mars. Veldig fornøyd med reisevei.

Anonymkode: 7f2c0...451

• Liker 5
Skrevet

5 min å kjøre

Anonymkode: 08994...4d6

Skrevet

30 min å sykle når jeg sykler i et tempo så jeg ikke blir svett. Liker det, får meg til å våkne skikkelig. Orker ikke bil eller buss, trenger frisk luft.

Anonymkode: 7febd...0d7

• Liker 1
Skrevet

40 minutter å kjøre.

Anonymkode: c31f1...ad2

Skrevet

10 km, bruker mellom 10-15 minutter avhengig av trafikken. For det meste motorvei. 

Tidligere hadde jeg 25 km og ca 30 minutter reisevei. Det syns jeg var i lengste laget for jeg ble så utrolig trøtt både morgen og ettermiddag, spesielt på vinterstid. 

Nå er veien helt passe. Nok til å koble helt av før/etter arbeidsdagen. 

Anonymkode: da39b...33f

Skrevet

Jobber 45 km unna. Kjører mot køa og nyter egentiden jeg får. 

Skrevet

I underkant av 2 km. Har tidligere brukt 30-45 minutter i reisevei til jobb, som ble litt vel tungt da jeg alltid har gått turnus. 

Skrevet

Bruker 30 - 40 minutter en vei med buss og gange. Savner å kunne gå eller sykle.

Anonymkode: c4b21...0b0

Skrevet

Bruker 25 min om natten, om dagen er det vel mer 45 min.. Er litt langt, men helt ok

Anonymkode: c1e95...68b

Skrevet

34 km en vei. Bruker vanligvis 30-45 min nå som jeg kjører. Brukte minimum 1,5 time tidligere med offentlig transport. 

Anonymkode: 61ce5...e52

• Liker 1
Skrevet

Ca sju meter fra senga til pc'en. 

Anonymkode: 14c32...119

• Liker 3
Skrevet

2,8 km

Anonymkode: 5581a...4d1

Skrevet

8,5 km. Ca 20 minutter på elsykkel.

Skrevet

Bruker rundt 20-30 min med bil, alt etter trafikk, tror det er rundt 18 km en vei.

Anonymkode: cdaf3...1ea

Skrevet

40.minutter om jeg tar kollektivt, 50 med sykkel. 

Anonymkode: f8ddc...77b

Skrevet

50-60 min å kjøre èn vei, ca. 50 km til jobb. Overhodet ikke verdt det, arbeidsdagen blir 2 timer lengre hver dag. Dessuten bruker jeg vel 18.000 kr i året på drivstoff, 10.000 på forsikring og avgifter, service + kapitalslitet på bilen. blir faktisk en ganske dyr reisevei sammenlignet med da jeg bodde i Oslo🙈

Er ganske lei og har tenkt til å søke etter noe nærmere ganske snart😄

Anonymkode: 875bf...ea9

Skrevet

Vanligvis 50 m. Men av og til 50 mil. 

Skrevet

45 min kjøring enkel vei :)

Anonymkode: fb571...3e4

Skrevet

25min med bil.

Anonymkode: 0a295...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...