AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Av og til blir typen i pratehumør under sex. Han ønsker at jeg skal hviske i øret hans. Jeg antar at han vil at det skal være dirtytalk, men jeg aner ikke hva jeg skal si uten at det er kleint. Han tenner på at jeg er hora hans (selvfølgelig kun under sex, bare så det ikke blir misforstått), men hva kan jeg si til han? Jeg ønsker å snakke slik han vil, da jeg selv blir kåt av ting som er ganske drøyt, men jeg vet ikke hva han syns er tiltrekkende. Jeg vil heller ikke spørre han da jeg ønsker å overraske han litt neste gang. Anonymkode: fcde8...6d7
Fioljenta Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Min erfaring er at hvordan du sier det er viktigere enn hva. Du kan egentlig si hva som helst så lenge du sier det med begjær/iver/intensitet/selvsikkerhet. Fortell av hva du gjør, hvordan det føles for deg, hva du er imponert over, hva du har tenkt å gjøre osv. Her er noen flere ideer. Jeg skjønner at du ikke vil spørre, men det er nok den letteste måten å finne ut av det på. Forresten, hvis det føles litt keitete for deg, så ta det i steg som passer deg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 For en fin liten tissefant du har! Snille, lille tissefanten! Kunne det vært noe? Anonymkode: cc55c...62b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en fin liten tissefant du har! Snille, lille tissefanten! Kunne det vært noe? Anonymkode: cc55c...62b 🤣 Det blir sikkert suksess! 😁 Anonymkode: 6139a...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå