AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg fant ut av at jeg var gravid for er par uker siden, har gått på prevensjon så det kom som et sjokk. Mannen min ønsker virkelig ikke flere barn, og jeg ser ikke for meg at jeg kunne klart å gjøre livet til barnet så bra som man burde akkurat nå. Så da falt valget på abort. han vet virkelig at jeg syntes dette er svært tøft, og idag var dagen det skulle skje. Medisinsk abort hjemme. har hatt sterke smerter og vært ordentlig nedbrutt i hele dag, han var innom en kjapp tur på rommet etter jobb og sa hei før han måtte gå for å ta ut av oppvaskmaskinen. Så hørte jeg det ungen hadde med seg noen hjem fra skolen, han ba de om å gå ut å hoppe på trampolinen som er rett utenfor soveromsvinduet, fordi han ikke orket bråk i stua etter jobb. Jeg var en tur oppe, han spurte ikke hvordan det gikk eller noe men jeg sa at ingenting var skjedd ennå, og dette var utpå ettermiddagen, han så bare på meg og løfta på skuldrene, jeg sa da også at denne dagen hadde vært mye tyngre enn jeg hadde trodd. Når barna hadde spist gikk jeg opp for å spise, og da klarte jeg ikke holde meg mer så jeg knakk sammen totalt, da røyste han seg opp for å rydde før han så på meg og gikk å la seg på sofaen. er det meg som er klin umulig som ønsker litt støtte og kjærlighet på en dag som dette? Eller er det litt ugreit? Føler at han ikke bryr seg, eller klarer å sette seg inn i at dette er ordentlig rævva. måtte bare få blåst ut litt frustrasjon Anonymkode: 18263...0c1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Han høres jævlig kald ut.. men... det må du velha merket før NÅ? Klem... Anonymkode: 48a05...56a 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Hvorfor i all verden er du sammen med en så usympatisk fyr? Stakkars barna som har han som far... Anonymkode: ef72f...3a3 4
Kenelz Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Ehh?? Og du er fortsatt sammen med han fordi?.. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 Er det normalt at han oppfører seg som en drittsekk?? Anonymkode: 85f47...23f 1
Gjest Chroma Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Føler med deg! 🤍 I en slik situasjon trenger de fleste støtte og omsorg. Er han alltid så kald? Kan det være han synes det er vanskeligere enn han hadde trodd og derfor ikke vil ta det innover seg?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Fyfaen slik oppførsel er ugreit! For en kald og usympatisk fyr du har funnet deg 😳 hadde revurdert hele forholdet... en mann som ikke gidder å være der for meg i tunge tider gidder jeg ikke å være med i det hele tatt Anonymkode: 4f95d...62e 1
Nymerïa Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: måtte bare få blåst ut litt frustrasjon Hvis det eneste du trenger etter det der er å få blåst ut litt frustrasjon så synes jeg du høres iskald ut selv. Jeg hadde vært nødt til å innse at mannen min ikke var den jeg trodde og vurdert veien videre ut i fra det.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 Nei men herregud da! Du har min fulle sympati for det medisinske du går gjennom, men når var mannen din noensinne en tankeleser? Si tydelig i fra til mannen hva du føler og opplever, jeg har det helt jævlig i dag på grunn av medisinsk abort , så du må klemme og nusse meg i armkroken din, du må skaffe sjokolade og brus til meg, du må sende vekk den ubudne drittungen som bråker. Det verste jeg vet er at folk skal gå å surmule og aldri gidde å fortelle hvorfor. Anonymkode: 1adcf...4d5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 Er han alltid så usympatisk og med så dårlige sosiale antenner? Og greit at man må si ifra om hva man føler men det er vel allmenkunnskap for de fleste at en medisinsk abort er kjipt å gå gjennom, om man ikke er påvirket emosjonelt så gjør det jo vondt fysisk. Og i tillegg å ikke trøste når man faktisk gråter? Veldig spesielt. Anonymkode: 9041e...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg må si meg uenig med svarene her. Han opptrer kald og usympatisk, jeg er enig i akkurat det, men hva er bakgrunnen for hans oppførsel? Ok, la meg si det slik: din reaksjon på aborten var å knekke sammen. Hans reaksjon var å holde seg "kald" og tilbaketrukket. Du tar imot sorgen, han skyver den unna. Du trenger omsorg, han trenger avstand. Ingen av delene er unormale reaksjoner på noe vondt, og når følelsene er så overveldende som de kan være i en situasjon som dette, klarer man ikke endre atferden. Kroppen opererer med egen forsvarsmekaniske for å håndtere situasjonen. Det hadde vært så mye bedre om dere kunne funnet sammen oppi dette, men du evner ikke å se hans side av saken. Han ser din, men håndterer den ikke. Det er åpenbart at han også tar dette hardt. Abort kan være vondt for begge parter, hvor enn mye man ikke ønsker å få barn av ulike grunner. Anonymkode: d45e8...330 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå