AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Hei! I ettermiddag har jeg slitt en del med synsforstyrrelser og smerter i hjertet... Med synsforstyrrelser mener jeg uklart syn, eller «tåkesyn» som det også kalles, følelsen av å ha noe på øyet, og så ser jeg også «skygger» i synsfeltet, og det er veldig ubehagelig! I det siste har jeg vært veldig redd for at det skal skje noe med synet mitt, så når jeg merker at det er noe i veien med synet mitt, klarer ikke jeg å beholde roen... I dag tidlig var jeg også veldig svimmel, det var rett før jeg svimte av... Jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette... Jeg slet en del med helseangst da jeg var yngre, og så har jeg også hatt noen perioder med helseangst de siste årene, og nå «stikker den innom» igjen... Det verste er at jeg ikke vet om jeg har disse symptomene fordi det er noe fysisk galt med meg, eller om det bare er psykisk ettersom jeg er veldig stresset for tiden... Jeg vet at dere ikke er leger og ikke kan stille noen diagnose, men er det noen som har opplevd noe liknende, eller har noen tanker om hva dette kan dreie seg om? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 04233...674
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg har synsforstyrrelser ifm min angst. Det er en form for dissosiering. Vondt i brystet kan også være angst. Du bør prøve å slappe av og avlede deg med en god serie eller en lystig podcast. Spise kveldsmat og få en god natts søvn. Anonymkode: 33518...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå