AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Vi har kommet dit at vi har tenåringsbarn i hus. Det er slutt på den tiden at mor og far kan gjøre "slik at mor blir mor og far blir far", etter at barna har lagt seg og sovnet. Ene gutten ligger vegg-i-vegg, den andre i etasjen rett under. Sexlivet vårt hemmes veldig mye av at vi er redd for at vi skal bli hørt når vi har sex. Fra egen barndom/ungdom kan jeg aldri huske å ha hørt mine foreldre ha sex. Andre som sliter med det samme? Hva er deres løsning? Anonymkode: ffb36...d3b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Det var enkelt: det ble ingen sex. Med småbarn som våknet 0600 og tenåring som var våken til over midnatt så var det ingen tid der det ikke var fare for at noen kunne buse inn på rommet. Mellom 2400 og 0600 måtte vi sove for å kunne fungere. Anonymkode: e1b7c...206 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Sånn er det å ha barn spesielt tenåringer så det må man bare innrette seg etter. Vi flyttet inn i ny leilighet og var ikke klar over hvor lytt det var i leiligheten da vi hadde sex. Min tenåringssønn hadde soverom vegg i vegg med oss, og kommenterte etter noen uker at han kunne høre alle lyder i leiligheten... Det vrenger seg inni meg når jeg tenker på at han måtte ligge å høre på ekle sexlyder. Dere får ta en kjappis i ny og ne når barna er ute Anonymkode: 2e2a8...3b1
Gjest Alterego666 Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Hva er galt med å høre lyden av fysisk kjærlighet?
Gjest Alterego666 Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vrenger seg inni meg når jeg tenker på at han måtte ligge å høre på ekle sexlyder. Dere må droppe ekkel sex, og bare ha ordinær sex. Kjedelig, ja, men nødvendig. Endret 14. oktober 2020 av Alterego666
Druid Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 🤷♂️ Valget er mellom å høre stønning og klaskelyder, eller krangling og klaskelyder. Vi har gått ut i fra at det første er bedre. 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Vi har sex når vi vet sikkert at ungene er opptatt med noe annet. Eventuelt når mini sover og de store er ute med venner. Må nå bare finne tiden der det går. Har også latt de store ha telefonen med i sengen med avtale om headsett på så ikke mini våkner siden det er lytt her. Anonymkode: 54717...b36 2
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Det er vel ikke noe som er så pirrende som musestillesex? Å ikke ha sex i det heletatt, er jo mangel på fantasi og oppfinnsomhet... men det finner dere ut av når dere blir kåte nok, det er da man er mest kreativ... Lett for meg å si da, men jeg har bitt hull i mangt et putevar... 9
SoftRomeo Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 (endret) v Endret 14. oktober 2020 av SoftRomeo
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 Vi har 5 barn og begge i 30 årene. Hvilken person er det som kommer med råd «slutt å ha sex» 😂 herrefred. Vi kan godt ha sex vi. En kjapp en I kjellerstua med døra låst.. Uten lyd såklart. Heldigvis ligger ikke våre ungdommer nært så vi kan være ganske fri i senga også. Men kjære meg vær litt oppfinnsom da. Dusje sammen mens ungdommene er ute på noe? Ta en ekstra god runde hvis begge er på overnatting? Anonymkode: 8e359...c8e 5
Rosatoast Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 Kan dere ikke bare være stille da? Det burde ikke være så vanskelig når man vet at man MÅ holde kjeft. Fra egen erfaring, så har jeg rett og slett blitt traumatisert av å høre både moren min ha hardcore sex med forskjellige mannfolk når jeg var ei liten jente.. Og èn gang faren min hadde sex med ei dame, hun skreik jo når de pulte og jeg var 12 år gammel. Ble kjempe redd, og turte nesten ikke si noe til pappa. 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 15 minutter siden, Druid skrev: 🤷♂️ Valget er mellom å høre stønning og klaskelyder, eller krangling og klaskelyder. Vi har gått ut i fra at det første er bedre. For en gutt på 13-14 år så er også svak stønning og madrass som knirker, ekle sex lyder Anonymkode: 2e2a8...3b1 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #13 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For en gutt på 13-14 år så er også svak stønning og madrass som knirker, ekle sex lyder Anonymkode: 2e2a8...3b1 Jeg leste ikke skikkelig innlegget ditt. Selvfølgelig er stønning og klaskelyder bedre enn krangling og klaskelyder Anonymkode: 2e2a8...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #14 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg hadde rom vegg i vegg, og hørte stadig foreldrene mine ha sex, uten å ha blitt traumatisert av den grunn. De lot gjerne Cupido ligge sammen med de andre ukebladene, muligens i den tro at de slapp å fortelle om blomsten og biene, og alt det der. Anonymkode: 565ba...d68 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #15 Skrevet 14. oktober 2020 3 timer siden, Alterego666 skrev: Hva er galt med å høre lyden av fysisk kjærlighet? Men hadde du som forelder vært komfortabel med å høre at tenåringen har sex på rommet ved siden av når du selv prøver å sove? Anonymkode: 4c871...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #16 Skrevet 14. oktober 2020 Helt sykt at folk avstår fra sex fordi noen har fått for seg at det er verdens undergang hvis barna hører. Vi har sex når vi har lagt oss eller når barna er opptatt med noe annet. Anonymkode: b85df...22d 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #17 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå kjenner jeg det er fint å være alenemor og slippe å tenke på dette😊 Anonymkode: 2373a...719 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #18 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg har hørt mine foreldre ha sex mange ganger, og finnes ikke traumatisert v det. Kommer nok an på om kropp og sex er tabu i familien eller ikke. Mine foreldre fremstilte det aldri som tabu, men som noe som er fint og naturlig, så jeg jeg så det som fint og naturlig at de hadde sex. Foretrakk å ikke høre, men det var ikke ekkelt eller traumatisk heller. Vi har stillesex på soverommet, litt mer mulighet til lyd i stua når de har lagt seg, og full fres når barna er andre steder, eller vi er det. I sommerferien snek vi oss ut i skogen. Tenåringer her også. Anonymkode: 1b57f...c47 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #19 Skrevet 14. oktober 2020 hørte mamma og typen ha sex i barndommen min, var vel sånn 13/14, ble traumatisert av det. Jeg husker jeg gråt lavt og prøvde å holde forbi ørene, trodde mamma hadde vondt. så vær så snill, ikke ha sex så barnet ditt hører det! Anonymkode: 525d6...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #20 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg husker jeg kom hjem litt sent fra en venninne da jeg var 16, og foreldrene mine hadde sex 😅 Tror de trodde at jeg skulle overnatte der eller noe sånt .. Uansett, jeg ble litt traumatisert 😅🤣 Jeg gikk ut å satte meg i trappeoppgangen i tre timer før jeg gikk inn igjen. Nå i voksen alder så antar jeg at pappa var ferdig sånn typ 5 min etterpå uansett, kanskje max 10-15 min .. Men ikke faen om jeg var hypp på å gå rett inn på de «ekle» greiene der enda engang. Og joda, jeg unner foreldrene mine masse fysisk kjærlighet. Bare er ikke så hypp på å høre eller se det Med en 14 åring og småbarn i huset så må vi være litt kreative. Eldste overnatter hos venninner innimellom, da blir hele huset en lekeplass, eller så er morningene i helgene helt Ok Eldste sover gjerne lenge i helgene og 5 åringen klarer seg litt selv med Barne-TV Anonymkode: e860a...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå