Gjest Tranma Skrevet 14. oktober 2020 #1 Del Skrevet 14. oktober 2020 Noen som har prøvd denne? 🤔 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/arcwave-ion-masturbator-med-trykkbolger/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 Så kondomeriet la den ut på Insta, den virker litt for bra til å være sant, så jeg er litt skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 1. november 2020 #3 Del Skrevet 1. november 2020 På 14.10.2020 den 18.02, Bamseklemmer skrev: Så kondomeriet la den ut på Insta, den virker litt for bra til å være sant, så jeg er litt skeptisk... Jeg kjøpte den til mannen min faktisk, etter å ha lest omtalene på kondomeriet,og han ble frelst! Han sa det var annerledes og deilig, kanskje ikke bedre enn blow Job da 😂 men generelt et godt kjøp liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 7 timer siden, frksølekopp skrev: Jeg kjøpte den til mannen min faktisk, etter å ha lest omtalene på kondomeriet,og han ble frelst! Han sa det var annerledes og deilig, kanskje ikke bedre enn blow Job da 😂 men generelt et godt kjøp liksom Ser veldig spennende ut for meg som elsker å teste ut ting på min mann for at han skal nyte. Det jeg er litt skeptisk til er at den ser lite fleksibel ut i forhold til andre håndholdte som omslutter penis, og min mann har temmelig tykk penis. Tror du at den passer for ham likevel? Er den noe fleksibel, selv om jeg ikke klarer å se det? Anonymkode: 3e5fd...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser veldig spennende ut for meg som elsker å teste ut ting på min mann for at han skal nyte. Det jeg er litt skeptisk til er at den ser lite fleksibel ut i forhold til andre håndholdte som omslutter penis, og min mann har temmelig tykk penis. Tror du at den passer for ham likevel? Er den noe fleksibel, selv om jeg ikke klarer å se det? Anonymkode: 3e5fd...809 Hm, den hylsen som penis er i er ganske elastisk, men ikke så voldsomt heller. Haha hvis det ga mening 😂 Min mann er også over gjennomsnittet stor og passet han. Hos Kondomeriet får du jo orgasmegaranti, og så er det jo angrerett når du bestiller på nett uansett om du har åpnet produktet eller ikke. Så du kan jo bestille og levere tilbake liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå