Gå til innhold

Hun gjorde ting med meg, som hun ikke gjør med samboeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et FF forhold med ei dame for noen år tilbake, og hun var med på det meste. Pulte henne analt flere ganger. Facefucket henne, hun ga meg deep throat og svelget gjerne når jeg kom.

Her om dagen fant jeg ut at hun nå var samboer med en jeg har en felles bekjent med. Og samboeren hennes hadde klaget i fylla at min tidligere FF hverken ville ha anal sex eller la han avslutte i munnen hennes.

Hun lot meg ta henne analt til tross for at jeg har ganske stor pikk (21 cm), så jeg tror ikke det er størrelsen på pikken som stanser henne fra å gjøre disse tingene hun lot meg gjøre.

Lurer egentlig på hvorfor hun ikke lar han få de samme sexopplevelsene som hun ga meg.

Anonymkode: 49e7e...383

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 7cd91...03a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, kalini skrev:

Hun er sikkert traumatisert av deg.

Det var det første jeg også tenkte på. 

Anonymkode: 067a2...b27

• Liker 7
Skrevet

Spør hun om du er så nysgjerrig. Helt unødvendig tråd sånn ellers.

• Liker 8
Skrevet

Cool story bro.

Anonymkode: c8194...8b0

• Liker 11
Skrevet

Jeg har en FF jeg har hatt i flere år, vi gjør det meste sammen inkl anal, komme i munnen etc. Men vi møtes kanskje 1 gang i mnd og da er det maks tenning, utforskning og langvarig sex. Men jeg vet at i et forhold går jeg fort lei hvis det blir mye styr hver gang, og går lei når det er sex mange ganger i uken, så jeg er nok mye kjedeligere i et forhold. Det er en grunn for at jeg er singel og har ff.

Anonymkode: be270...941

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var det første jeg også tenkte på. 

Samme her. Tenker at hun må ha funnet ut i ettertid at dette egentlig ikke er noe for henne. Hun har prøvd det og vil ikke gjøre det igjen. 

Anonymkode: a40c7...e01

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Antagelig var hun for ung og usikker til å si nei da hun hadde sex med deg, selv om hun hatet de tingene. Hun er eldre nå og trygg nok på samboeren sin til å si nei til ting hun ikke liker.

Anonymkode: 77aed...43d

enig. Hadde hun likt dette så mye når hun gjorde det med deg, hadde hun jo fortsatt med dette med ny partner....

• Liker 6
Skrevet

Fordi det meste av den delen der var for din nytelse. 

Nå går hun etter sin egen, er blitt mer moden og tør å si ifra. 

Anonymkode: 317e0...648

• Liker 40
Skrevet

Sånn er kvinner. Klager på samboer og forventer all verden, men gir veldig lite tilbake. Men å hoppe til sengs med fremmede derimot, bli gangbanget, face fucked og behandlet som ei tøs, det er helt ok.

Anonymkode: 5e7bf...057

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var i et FF forhold med ei dame for noen år tilbake, og hun var med på det meste. Pulte henne analt flere ganger. Facefucket henne, hun ga meg deep throat og svelget gjerne når jeg kom.

Her om dagen fant jeg ut at hun nå var samboer med en jeg har en felles bekjent med. Og samboeren hennes hadde klaget i fylla at min tidligere FF hverken ville ha anal sex eller la han avslutte i munnen hennes.

Hun lot meg ta henne analt til tross for at jeg har ganske stor pikk (21 cm), så jeg tror ikke det er størrelsen på pikken som stanser henne fra å gjøre disse tingene hun lot meg gjøre.

Lurer egentlig på hvorfor hun ikke lar han få de samme sexopplevelsene som hun ga meg.

Lot også en pule meg analt , elsket det. Så kom en aen jævel å ødela hele opplevelsen for meg slik At jeg ikke turte å gjøre det på flere år.

ikke noe mer hokus pokus enn det.

men dere må være svært unge, hvem f.. går rundt p klager på mangel på analsex

Anonymkode: e2620...bd3

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er kvinner. Klager på samboer og forventer all verden, men gir veldig lite tilbake. Men å hoppe til sengs med fremmede derimot, bli gangbanget, face fucked og behandlet som ei tøs, det er helt ok.

Hæ? 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

:klo:

Anonymkode: e8eac...11d

• Liker 6
Skrevet

Er ikke det bare kult da? Eller er det et problem her? Jeg har opplevd det i motsatt rekkefølge, at en mann en bekjent av meg tidligere hadde klagd på at var kjedelig, passiv og forsiktig var et fyrverkeri med meg. Det nøt jeg bare. Så ser ikke helt problemet?

Anonymkode: 50fa1...d50

Skrevet

Sa ikke at det er et problem for min del, er bare nysgjerrig.

Skjønner at jeg foreslo face fucking og hun gjorde det mest for min del, men anal sex var det hun som alltid ville ha. Jeg er faktisk ikke så glad i anal sex. Derfor er det rart at hun ikke vil ha det med han.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sa ikke at det er et problem for min del, er bare nysgjerrig.

Skjønner at jeg foreslo face fucking og hun gjorde det mest for min del, men anal sex var det hun som alltid ville ha. Jeg er faktisk ikke så glad i anal sex. Derfor er det rart at hun ikke vil ha det med han.

TS her.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lengden på pikken er ikke det som avgjør om det gjør vondt analt, heller tykkelsen.

Kanskje du tenner henne mer da, som gjør at hun mister hemningene? Eller at du ga henne bra oralsex mens den nye typen ikke gjør det og at hun derfor ikke vil gi han så mye tilbake?

Anonymkode: c6121...614

Skrevet
44 minutter siden, kalini skrev:

enig. Hadde hun likt dette så mye når hun gjorde det med deg, hadde hun jo fortsatt med dette med ny partner....

Nope, forskjellig partner betyr forskjellig sex. Av haugevis av årsaker.

Anonymkode: c6121...614

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...