AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Og før nett i det hele tatt fantes? Jeg kan bare snakke for meg selv - at jeg abbonerte på Foreldre og Barn og andre ukeblader- leste diskusjonsspalter opp ned og i mente og håpet "mitt spørsmål" en dag ville komme. Ikke alt man ville snakke med venner om. Mange brant nok inne med masse spørsmål av sensitiv art, Dagens foreldre er priviligerte eller kanskje ikke? Det å få svar og så mange ulike svar og meninger umiddelbart bidrar kanskje ikke alltid til å bedre familielivet. Hvordan påvirket dette enkeltmennesket i forhold til idag? Mange vinklinger å se dette på men i et stort perspektiv-kjør debatt- Anonymkode: 65317...69e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 KG har eksistert siden 1999 og internett ble allemannseie lenge før det så man skal være ganske gammel om man ble forelder før internetts tid. Tror ikke du finner særlig mange av dem her. Anonymkode: 12d96...a88 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG har eksistert siden 1999 og internett ble allemannseie lenge før det så man skal være ganske gammel om man ble forelder før internetts tid. Tror ikke du finner særlig mange av dem her. Anonymkode: 12d96...a88 Medianbrukeren på KG er en kvinne på 55 år Anonymkode: 1cd40...19f 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Medianbrukeren på KG er en kvinne på 55 år Anonymkode: 1cd40...19f Neppe Anonymkode: 6ecad...2f1 1
asterix Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG har eksistert siden 1999 og internett ble allemannseie lenge før det så man skal være ganske gammel om man ble forelder før internetts tid. Tror ikke du finner særlig mange av dem her. Anonymkode: 12d96...a88 4 av barna mine ble født før KG og også før vi hadde Internett hjemme, men nå har jeg aldri lurt på så voldsomt mye omkring det å ha barn, så følte for min del ikke noe savn etter informasjon før den tid. For meg er KG generelt underholdning og ikke en kunnskapskilde. Endret 14. oktober 2020 av asterix Tasteleif 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neppe Anonymkode: 6ecad...2f1 Hvem er medianbrukeren da? Anonymkode: 1cd40...19f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Har lurt på det samme selv. Synes nettforumer har hjulpet meg mye. I tillegg så har internett også gjort det mye lettere for meg å finne bøker hvor jeg kan lese meg opp om temaene jeg lurer på. Nå kan jeg finne alle bøkene i hele verden og jeg kan lese bokanmeldelser om alle bøkene. Anonymkode: 150f2...62b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå