AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Hei, jeg lurer på en ting. Jeg hadde mensen 14/09. Hadde det til 17/09. Går på loette. Når jeg skulle begynne på nytt brett, tok av et brett jev hadde flere p piller igjen på. Reservebrett. Vet jeg ikke om jeg glemte en p pille eller ikke. Tok allfall to en dag. Etter dette var jeg flink og husket pillene. Er egt veldig flink å huske pillene. Tok alle pillene de neste dagene. Hadde samleie på søndag. Da hadde jeg tatt allfall 14 p piller uten å ha glemt noen. Begynte på sukkerpillene på mandag. Og mensen nå. Er jeg beskyttet mot gravidtet? Har telt dager og jeg har tatt 23 rosa p piller. Da jeg ville forskyve mensen litt pga jeg var på tur. Anonymkode: 0b923...e82
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Han tok ut pikken før han kom. Men kan jo ha kommet litt i meg Anonymkode: 0b923...e82
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Hvis du glemmer en p-pille, skal du i teorien ta pillen i syv sammenhengende dager etter dette for å være så beskyttet som man kan bli på p-pillen. Det har du jo gjort. Hvis han i tillegg ikke kom inni deg, er nok sannsynligheten for at du er gravid svært liten, og du er godt beskyttet fremover. Anonymkode: c34b2...bca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå