Uej Skrevet 14. oktober 2020 #1 Del Skrevet 14. oktober 2020 Hei, jeg har laget egen ansiktskrem som jeg er veldig fornøyd med, men den er veldig oljete og tørker ikke inn i huden. Finnes det en ingrediens jeg kan tilsette, som gjør at kremen tørker? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 Vanskelig å svare på siden du ikke sier hva kremen din inneholder i utgangspunktet. Kan hende du må endre litt på oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Del Skrevet 15. oktober 2020 15 timer siden, Roci skrev: Vanskelig å svare på siden du ikke sier hva kremen din inneholder i utgangspunktet. Kan hende du må endre litt på oppskriften. Ja, det er kanskje lurt. Shea smør, jojoba olje, mandel olje, rose hip seed Oil, vitamin e, zinc oxide Anonymkode: 1ca4b...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. oktober 2020 #4 Del Skrevet 15. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er kanskje lurt. Shea smør, jojoba olje, mandel olje, rose hip seed Oil, vitamin e, zinc oxide Anonymkode: 1ca4b...c85 Mye godsaker her, så kremen er sikkert en fantastisk nattkrem, men jeg skjønner at den føles "oljete" på huden. Du kan prøve å tilsette glysering og/eller aloe vera, dette er fuktighetsgivende ingredienser som vil trekke inn i huden. Det er mulig du må tilsette en form for emulgator for at kremen ikke skal skille seg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå