AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #21 Skrevet 14. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare for nysgjerrighets skyld, hvilken iq mener du at du har selv? Du mener sannsynligvis fagspråk og tekniske begreper vs allmennspråk/overflatespråk/dagligspråk? Det er jo ikke så komplisert, men jeg forstår ikke helt hvilken sammenheng du tenker at dette har med iq. Anonymkode: 8f018...823 Vet faktisk ikke, har fått 110, 114 og 121 (på nett tester) Men IQ har ingenting med hvordan du formulerer deg eller hva du kan, eller om du er god til å skrive da. Jeg vet at jeg lærer fort og at jeg derfor ikke har en iq på 80, men ting som ikke interreserer meg bruker jeg ikke tid på. Det jeg mente angående med teori i hode var vel kansje litt for internt for de som er som meg. Jeg klarer ikke forklare det, det handler ikke om å bruke fagord og sånn, men mer om den ubevisste forståelsen man har over ting som ikke kan forklares. Jeg er veldig dårlig på å forklare ser jeg. Bare glem det. Svar på spørsmål slik du selv tenker, det var faktisk en test om hvem som skjønnte det. Anonymkode: 44b7e...2af
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #22 Skrevet 14. oktober 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar på spørsmål slik du selv tenker, det var faktisk en test om hvem som skjønnte det. Du er ganske nedlatende. Jeg synes det er fascinerende. Anonymkode: 8f018...823 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #23 Skrevet 15. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ganske nedlatende. Jeg synes det er fascinerende. Anonymkode: 8f018...823 Unskyld. Jeg mener ikke å være det. Føler meg bare så alene i verden, selv om jeg ikke er det. Har ett evig ønske om å bli forstått, men har ikke fått opplevd den følelsen enda. Husk at det ikke er lurt å dømme noen før du er i deres sko. Jeg har alltid likt det ordtaket, og følger det. Men opplever ikke at andre gjør det. Men men, nå skal jeg ikke forandre denne tråden til noe helt annet. Fikk bare dåelig samvittighet selvom dette er ett forum. Bla bla... Anonymkode: 44b7e...2af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå