Gå til innhold

Du som har lav IQ

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Iq - 103 ) ønsker svar fra både igjennomsnitt og under😊 litt gøy å se svar fra dere også, men alle svar tar jeg med en klype, på forum kan man være hvem man vil. Men prøv å vær ærlige da😍🙏

Hva er dine vaner/ uvaner ?

(svar her)

Hvordan har du det når du er alene hjemme, og hva gjør du da på?

(svar her)

Har du mange interesser, og hva?

(svar her)

Er du flink til å få fram dine meninger på en god måte, at du har mye teori i hode og klarer å formidle dette på en ryddig måte til andre, feks i ett selskap.

(svar her)

Hvilket dyr har du?

(svar her)

Hva tenker du om kosthold/trening?

(svar her)

Skal det mye til å gi deg en god latter, og hva syns du er morsomt?

(svar her)

🙂Skriv din iq når du svarer🙂🙏lykke til!

Anonymkode: 44b7e...2af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen spesielle uvaner. Hva mener du med dette spm? vaner/uvaner i hverdagen eller ?

Har det bra alene. Ser tv, hører på musikk, spiser noe godt, sitter å leser nyheter og lignende på pc/mobil

ikke såå mange men liker å gå turer, være med barn, høre på musikk, pc, hår/utseende, shoppe klær

Er du flink til å få fram dine meninger på en god måte, at du har mye teori i hode og klarer å formidle dette på en ryddig måte til andre, feks i ett selskap.

Er god til dette dersom det er få personer rundt meg. Har ikke helt kontroll når det er mange mennesker rundt.. Men har sosial angst da.

Hvilket dyr har du?

Har ingen dyr. Kunne tenkt meg katt, men det får bli senere om det passer :)

Viktig med et sunt kosthold og litt trening. Er normalt opptatt av dette. Spiser mye sunt men kan spise usunt også. Liker best å gå turer, driver ikke med hard trening. Er ung og slank nå, og behovet for å trene kan endre seg med årene :)

Synes egentlig det meste er morsomt. Ler ofte. Har kanskje litt spesiell humor. Ler ikke av humor tv-programmer, men finner mange hverdagslige ting morsomt ;)

IQ en min er 80.

Anonymkode: d7e38...b47

• Liker 3
Skrevet

IQ er 76,tok test på grunn av tilrette legging på skole , sliter med lære vansker

piler nesa

er på nettet å ser på tv

famile, hund å internet, tv

ja mener det

Hvilket dyr har du?

hunder

trener ike

kristian valen å annen stavanger humor

Anonymkode: 70785...af0

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har ingen spesielle uvaner. Hva mener du med dette spm? vaner/uvaner i hverdagen eller ?

Feks meg...

Uvaner: At jeg spiser i sengen, legger meg for sent, gjør ting i siste liten ofte,biter negler, kan banne om jeg slår meg hardt

Vaner: trener regelmessig, sminker meg, tar tran, holder avtaler, gir ikke opp så lett når jeg skal fikse noe, imøtekommende med alle 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feks meg...

Uvaner: At jeg spiser i sengen, legger meg for sent, gjør ting i siste liten ofte,biter negler, kan banne om jeg slår meg hardt

Vaner: trener regelmessig, sminker meg, tar tran, holder avtaler, gir ikke opp så lett når jeg skal fikse noe, imøtekommende med alle 

Ok. Jeg legger meg for sent noen ganger og kan være litt rotete. Kan og gjøre ting i siste liten, som skolearbeid 😛 

Vaner: Har rutiner i hverdagen. Er god til å huske avtaler. Planlegger ting frem i tid. Holder styr på økonomien

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

IQ er 76,tok test på grunn av tilrette legging på skole , sliter med lære vansker

piler nesa

er på nettet å ser på tv

famile, hund å internet, tv

ja mener det

Hvilket dyr har du?

hunder

trener ike

kristian valen å annen stavanger humor

Bra trolling 😆

• Liker 4
Skrevet

Hvordan vet dere hva IQen er??????????fått utredning av lege?

har tatt IQ test i forbindelse med jobb og litt diverse på nett kun for entertainment. Har hatt veldig høy score og veldig lavt før.

Med mindre legen har skrevet under tror jeg ikke man skal uttale seg for mye om det. Har hatt alt fra 98-140 på tester så...Eh.....

Anonymkode: 3ec2b...3c6

• Liker 2
Skrevet

Fredagstaco

Har det bra alene. Ser tv, gamer

Gaming

Bedre skriftlig enn muntlig

Hvilket dyr har du?

Pattedyr

Trener ikke. Har en aktiv jobb.

"Curb your" videoer på youtube. 

Anonymkode: 39512...e01

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overtenking, bekymrer meg for mye

Da har jeg det bra. Tegner eller jobber med skolearbeid.

Jeg liker å male, tegne og tenke kreativt.

Om jeg er interessert i teamet, så ja. Vil si jeg får frem tydelige meninger.

Hvilket dyr har du?

Katt.

Tenker at det er viktig å spise sunt. Trener ikke, men tenker på hva jeg får i meg og begrenser kosen.

Ja. Liker vel mer intern humor, vanskelig å si hva jeg syntes er morsomt konkret. Ler bare når jeg mener det i så fall.

Er helt gjennomsnittlig, ca rundt 80🙂

Anonymkode: 7cc9f...338

Skrevet

(Iq - 103 ) ønsker svar fra både igjennomsnitt og under😊 litt gøy å se svar fra dere også, men alle svar tar jeg med en klype, på forum kan man være hvem man vil. Men prøv å vær ærlige da😍🙏

Puster ganske mye, spiser endel, går på do, sover om natten, her er jeg ganske regelmessig.  Har litt sperre mot å sette gryter osv i vann, det kan vel kanskje kalles en uvane.

Har det fint.  Leser, tegner, driver dank på nettet eller ser serier.

Lese, tegne, tur, serier, drikke vin og prate.

Dette syns jeg ikke henger helt på greip. "Å få fram meningene dine på en god måte" og å "fomidle dette (som du har i hodet) på en ryddig måte til andre" er jo det samme?  Kan ikke de som ikke har mye teori i hodet være mer og mindre flinke til å få fram meningene sine? Og til å formidle ørkenlandskapet de har der oppe?  (Ps. det heter ET selskap.)

Hvilket dyr har du?

Katt

Det kan man bry seg sånn måtelig om.  Trening kan være litt deilig, men passer meg for å overfortolke serotonin-rushet. 

Det er mest humring.  Liker litt drøy humor, og ting som er skikkelig random, og South Park.

Orker ikke iq-test, men tror medium.

Anonymkode: e56da...c77

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet dere hva IQen er??????????fått utredning av lege?

har tatt IQ test i forbindelse med jobb og litt diverse på nett kun for entertainment. Har hatt veldig høy score og veldig lavt før.

Med mindre legen har skrevet under tror jeg ikke man skal uttale seg for mye om det. Har hatt alt fra 98-140 på tester så...Eh.....

Anonymkode: 3ec2b...3c6

Jeg er utredet av psykolog og har 80 i IQ ifølge den testen nevropsykologen bruker. Har tatt tester på nett og der er jeg mellom 118-117. Så vet ikke hva som stemmer, men har hørt at testen hos nevropsykolog er mest riktig.

Skrevet

Mente 108-117 :) 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente 108-117 :) 

Hvor tok du testen da? Mensa hjemmetest skal være ganske nøyaktig svar. Du kan ta den nå da og se om du får 80 der🙂? Kansje du var full i nerver hos nervopsykologen at det var vanskelig å konsentrere deg ? Likevel,

Ta den nå og si hva du får da😍spennende😁

her er testen: https://test.mensa.no/  

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette syns jeg ikke henger helt på greip. "Å få fram meningene dine på en god måte" og å "fomidle dette (som du har i hodet) på en ryddig måte til andre" er jo det samme?  Kan ikke de som ikke har mye teori i hodet være mer og mindre flinke til å få fram meningene sine? Og til å formidle ørkenlandskapet de har der oppe?  (Ps. det heter ET selskap

Anonymkode: e56da...c77

Var hovedsakelig til den andre tråden jeg lagde, der forsto de faktisk hva jeg mente, da smilte jeg😂🙈. Tenke det var annen reaksjon her. 

Det er forkjell på å fortelle "i dag var jeg i butikken og handlet gardiner, de hadde kun blå og gule igjen, siden de var på tilbud. Så da droppet jeg å kjøpe gardiner."

Det kan de fleste fortelle, hvis de ikke er veldig innadvendt eller sjenerte. Men det jeg mente var å få frem de dypere forklaringene de mener om noe, feks om trening og resitusjon, hvordan dette fungerer i teorien. Det er ett tema jeg feks vet mye om, men å lære andre til å forstå dette like godt som meg, er jeg ikke god på i ett rom med mange folk, litt bedre om jeg prater med en person, men likevel er det teorier jeg vet som bare er i hode mitt, som jeg bare forstår liksom, og det klarer jeg ikke forklare.

Nå ble det komplisert 😳vet ikke om du skjønnte vad jeg mente🙈🙉

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hva du mener. Kan du være mer konkret?

Akkurat det jeg vil. Jeg har det kjempebra alene.

Ja, jeg studerer ved siden av full jobb og tar min andre mastergrad. Ellers leser jeg bøker på ulike språk, ser serier og film, er med familien og dyra mine, trener. Liker å fotografere, male, tegne, lære ting osv.

Nei, ikke muntlig, liker ikke samlinger med mennesker.

Hvilket dyr har du?

Fire forskjellige, har ikke tenkt å svare.

Jeg er sånn normalt opptatt av det, tror jeg.

Jeg ler ikke av slapstick og mot i brøstet, liksom, men jeg ler av sånn på-kornet-standup, treffende kommentarer og overraskende situasjoner. 

Tror den er helt gjennomsnittlig. Rundt 90-100.

Anonymkode: 8f018...823

Skrevet

Nå ble det komplisert 😳vet ikke om du skjønnte vad jeg mente🙈

Bare for nysgjerrighets skyld, hvilken iq mener du at du har selv?

Du mener sannsynligvis fagspråk og tekniske begreper vs allmennspråk/overflatespråk/dagligspråk? Det er jo ikke så komplisert, men jeg forstår ikke helt hvilken sammenheng du tenker at dette har med iq. 

Anonymkode: 8f018...823

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tok du testen da? Mensa hjemmetest skal være ganske nøyaktig svar. Du kan ta den nå da og se om du får 80 der🙂? Kansje du var full i nerver hos nervopsykologen at det var vanskelig å konsentrere deg ? Likevel,

Ta den nå og si hva du får da😍spennende😁

her er testen: https://test.mensa.no/  

Tok test på illvit.no for et par år siden. Tok den flere ganger. Har også tatt en annen på nett, husker ikke helt hvilken.

Tok den mensa testen i full fart nå, fikk 105.

• Liker 1
Skrevet

Var hovedsakelig til den andre tråden jeg lagde, der forsto de faktisk hva jeg mente, da smilte jeg😂🙈. Tenke det var annen reaksjon her. 

Det er forkjell på å fortelle "i dag var jeg i butikken og handlet gardiner, de hadde kun blå og gule igjen, siden de var på tilbud. Så da droppet jeg å kjøpe gardiner."

Det kan de fleste fortelle, hvis de ikke er veldig innadvendt eller sjenerte. Men det jeg mente var å få frem de dypere forklaringene de mener om noe, feks om trening og resitusjon, hvordan dette fungerer i teorien. Det er ett tema jeg feks vet mye om, men å lære andre til å forstå dette like godt som meg, er jeg ikke god på i ett rom med mange folk, litt bedre om jeg prater med en person, men likevel er det teorier jeg vet som bare er i hode mitt, som jeg bare forstår liksom, og det klarer jeg ikke forklare.

Nå ble det komplisert 😳vet ikke om du skjønnte vad jeg mente🙈🙉

Ok.  Syns bare det var et veldig dårlig formulert spørsmål.  Kunne ganske enkelt spurt om man er flink til å formidle komplekst tankegods.

Skrevet
16 minutter siden, Jensine skrev:

Ok.  Syns bare det var et veldig dårlig formulert spørsmål.  Kunne ganske enkelt spurt om man er flink til å formidle komplekst tankegods.

Unnskyld 

Skrevet

Skulle spurt hva de jobber med TS!

Anonymkode: d7a4d...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...