AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Er en mann i 40-årene som bruker å handle på en fast Kiwi-butikk. En av de ansatte der er en ung kvinne på rundt 25-30 år som har et fint smil og alltid så hyggelig. Jeg drømmer om å ta henne med på date og knulle henne. Noen tips her hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: a76ed...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er en mann i 40-årene som bruker å handle på en fast Kiwi-butikk. En av de ansatte der er en ung kvinne på rundt 25-30 år som har et fint smil og alltid så hyggelig. Jeg drømmer om å ta henne med på date og knulle henne. Noen tips her hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: a76ed...1f6 Ja! Pro tip: Fin deg en annen butikk! For du fremstår som en desp creep! Og denne kassadama vil nok garantert ikke ha noe med deg å gjøre! Anonymkode: 5e3ab...517 41
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Ingen tips hvordan jeg kan gå frem for å be henne på date? En middag på restaurant? Kino? Anonymkode: a76ed...1f6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen tips hvordan jeg kan gå frem for å be henne på date? En middag på restaurant? Kino? Anonymkode: a76ed...1f6 Nå spurte du ikke om tips til date. Du spurte hvordan du skulle få knullet henne. Igjen, det beste er at du har selvinnsikt nok til å holde deg unna. Tipper hun ikke er interessert i den 40-årskrisa din, og ikke har problemer med å få napp på sin egen alder hvis hun ser så bra ut. For alt du vet så kan det hende hun har type eller er lesbisk. Anonymkode: 5e3ab...517 28
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen tips hvordan jeg kan gå frem for å be henne på date? En middag på restaurant? Kino? Anonymkode: a76ed...1f6 Hvis du ikke hadde skrevet det om knulling så hadde du kanskje fått litt andre svar. Anonymkode: acd88...52f 28
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå spurte du ikke om tips til date. Du spurte hvordan du skulle få knullet henne. Igjen, det beste er at du har selvinnsikt nok til å holde deg unna. Tipper hun ikke er interessert i den 40-årskrisa din, og ikke har problemer med å få napp på sin egen alder hvis hun ser så bra ut. For alt du vet så kan det hende hun har type eller er lesbisk. Anonymkode: 5e3ab...517 Vil be henne på date. Men knulle etterpå. Ordla meg litt feil ja. Beklager den. Kanskje jeg er i 40-års krisa? Siden jeg er nyskilt og har ingen barn. Anonymkode: a76ed...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Begynn å prate med henne litt hver gang du er innom. Ikke invitér henne på date med en gang. Så, etter noen ganger med small talk, så kan du spørre henne om interesser og om hun er interessert i å ta en kopp kaffe eller noe. Lykke til og knull hardt! Anonymkode: b9bfb...d40 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Det dummeste du kan gjøre er i alle fall å stirre henne i senk hver gang du er der, skifte til hennes kasse når hun ser det, være nervøs når du snakker med henne og si noe som tydeligvis er innøvd på forhånd. Da oppfører du deg likt som ca 20 menn den samme dagen, og blir i hver fall ledd av på pauserommet. Tror du du har noe som lokker henne da? Da må du prøve å få fram det. Anonymkode: 91ddc...b6e 3
Gjest Theo_1 Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Pro tip: Fin deg en annen butikk! For du fremstår som en desp creep! Og denne kassadama vil nok garantert ikke ha noe med deg å gjøre! Anonymkode: 5e3ab...517 Vet du hva kvinner er interessert i? Du må gjerne formene deg om hva du selv ville, men ikke sett deg som en vokter over alle kvinners lyster og ønsker, for det vet du ingenting om.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil be henne på date. Men knulle etterpå. Ordla meg litt feil ja. Beklager den. Kanskje jeg er i 40-års krisa? Siden jeg er nyskilt og har ingen barn. Anonymkode: a76ed...1f6 Herregud. Sier jeg bare. Lykke til med singellivet! Du har mye å lære! Anonymkode: 5e3ab...517 13
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, Theo_1 skrev: Vet du hva kvinner er interessert i? Du må gjerne formene deg om hva du selv ville, men ikke sett deg som en vokter over alle kvinners lyster og ønsker, for det vet du ingenting om. Unge kvinner som er på jobb foretrekker ikke desperate middelaldrende menn som ser på dem som knulledukker. Anonymkode: 5e3ab...517 24
Gjest Theo_1 Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Unge kvinner som er på jobb foretrekker ikke desperate middelaldrende menn som ser på dem som knulledukker. Anonymkode: 5e3ab...517 Det vet du ingenting om
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #13 Skrevet 14. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det dummeste du kan gjøre er i alle fall å stirre henne i senk hver gang du er der, skifte til hennes kasse når hun ser det, være nervøs når du snakker med henne og si noe som tydeligvis er innøvd på forhånd. Da oppfører du deg likt som ca 20 menn den samme dagen, og blir i hver fall ledd av på pauserommet. Tror du du har noe som lokker henne da? Da må du prøve å få fram det. Anonymkode: 91ddc...b6e Hmm. Du nevner pauserommet. Ler dere ofte av kunder som er forelsket i de ansatte? Er det mange? Jeg stirrer ikke og oppfører meg normalt. Anonymkode: a76ed...1f6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #14 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, Theo_1 skrev: Det vet du ingenting om Det gjør forsåvidt ikke du heller. Men jeg tenker at jeg har majoriteten av unge kvinner på min side her. Anonymkode: 5e3ab...517 17
Gjest Theo_1 Skrevet 14. oktober 2020 #15 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør forsåvidt ikke du heller. Men jeg tenker at jeg har majoriteten av unge kvinner på min side her. Anonymkode: 5e3ab...517 Nei det gjør jeg ikke, men jeg har ikke sans for sånn offentlig tukt mentalitet der enkelte skal moralisere på vegne av alle kvinner og fortelle hva kvinner vil og ikke vil osv. Jentene som jobber i butikken er individer som utmerket godt foretar seg valg som er i sine interesser selv. Helt på egenhånd.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #16 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, Theo_1 skrev: Nei det gjør jeg ikke, men jeg har ikke sans for sånn offentlig tukt mentalitet der enkelte skal moralisere på vegne av alle kvinner og fortelle hva kvinner vil og ikke vil osv. Jentene som jobber i butikken er individer som utmerket godt foretar seg valg som er i sine interesser selv. Helt på egenhånd. Skjønner at du ønsker å slå et slag og forsvare grisete middelaldrende menn blottet for selvinnsikt. Jammen ikke rart det er mye Metoo og Villebaresnakkelitt der ute når man ikke greier å begrense seg fordi andre ser pen ut. Sunn fornuft er et greit verktøy. Anonymkode: 5e3ab...517 13
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #17 Skrevet 14. oktober 2020 Hva med å gå bort i kassa og si;"Hei, jeg er 40, nyskilt, uten barn og det eneste jeg har lyst til er å knekke deg. Etter vi har vært på date,selvsagt. Jeg er da ikke noe creep, lissom..." Anonymkode: 9eec8...913 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #18 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med å gå bort i kassa og si;"Hei, jeg er 40, nyskilt, uten barn og det eneste jeg har lyst til er å knekke deg. Etter vi har vært på date,selvsagt. Jeg er da ikke noe creep, lissom..." Anonymkode: 9eec8...913 *knulle* Anonymkode: 9eec8...913
Gjest Theo_1 Skrevet 14. oktober 2020 #19 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner at du ønsker å slå et slag og forsvare grisete middelaldrende menn blottet for selvinnsikt. Jammen ikke rart det er mye Metoo og Villebaresnakkelitt der ute når man ikke greier å begrense seg fordi andre ser pen ut. Sunn fornuft er et greit verktøy. Anonymkode: 5e3ab...517 Nei jeg slår et slag for kvinners selvråderett over egen kropp og respekt for de valg de foretar seg. Forøvrig så er kiwijentene veldig hyggelig og smilende, så skulle man avstandsforelske seg i hver av dem som smiler til en så blir det litt av en tåke. Tjanfsene for at han får napp er liten, men det avgjør jenten selv
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #20 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, Theo_1 skrev: Nei jeg slår et slag for kvinners selvråderett over egen kropp og respekt for de valg de foretar seg. Forøvrig så er kiwijentene veldig hyggelig og smilende, så skulle man avstandsforelske seg i hver av dem som smiler til en så blir det litt av en tåke. Tjanfsene for at han får napp er liten, men det avgjør jenten selv Så du mener uoppfordret og uønsket kontakt er greit her? Alle butikkansatte er hyggelig og smilende, det er ikke synonymt med at det er greit at middelaldrende menn tar kontakt for at dem tror dem kan få seg et knull. For å ta kontakt bør det være noen signaler fra henne om det på forhånd, i betraktning settingen. Anonymkode: 5e3ab...517 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå