AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Hei! Jeg har hatt lysebrun bunnfarge i håret med rødt oppå. Så håret har vært ganske mørkt. Jeg bestemte meg for å bleke det for å få frem rødfargen bedre. Blekinga gikk velykket, håret er sunt og sterkt. Men jeg farget rett etterpå med den rødfargen jeg har brukt i alle år, og håret endte opp med å bli musegrått el kommunefarga! Tenker det kanskje er fordi håret pga Blekinga er porøst og fargen blir anderledes pga det? Jeg ser syk ut med denne hårfargen og vil ha tilbake det røde håret mitt hvis jeg kurer håret noen dager og lar det komme seg etter blekinga, vil det ta til seg rødfargen da? Håret er som sagt like sunt og sterkt som før jeg bleket heldigvis.Noen som har peiling? Anonymkode: ef40c...975
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har hatt lysebrun bunnfarge i håret med rødt oppå. Så håret har vært ganske mørkt. Jeg bestemte meg for å bleke det for å få frem rødfargen bedre. Blekinga gikk velykket, håret er sunt og sterkt. Men jeg farget rett etterpå med den rødfargen jeg har brukt i alle år, og håret endte opp med å bli musegrått el kommunefarga! Tenker det kanskje er fordi håret pga Blekinga er porøst og fargen blir anderledes pga det? Jeg ser syk ut med denne hårfargen og vil ha tilbake det røde håret mitt hvis jeg kurer håret noen dager og lar det komme seg etter blekinga, vil det ta til seg rødfargen da? Håret er som sagt like sunt og sterkt som før jeg bleket heldigvis.Noen som har peiling? Anonymkode: ef40c...975 Tror jeg ville rådført meg med en frisør Anonymkode: 54f8a...55d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 On 10/14/2020 at 1:39 PM, AnonymBruker said: Tror jeg ville rådført meg med en frisør Anonymkode: 54f8a...55d Skal det hvis jeg må, tenkte jeg bare ville høre her om andre har erfart lignende. Anonymkode: ef40c...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå