AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg er mann 23 som fortiden har sex med en jentegutt på samme alder. Han er sexy jentelook, har penis, han har langt hår er sminket og er kledd som jente. Vi har alle former for sex, også analsex, som han nyter helt ekstremt. Jeg ser på han som jente og vi oppfatter ikke dette som homofilt, men som heterofilt. Er dette feil? Ville noen av dere tenkt og kunne gjort det samme? Seriøse svar ønskes Anonymkode: 8dd23...ada
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Har han pupper som en ladyboy? Anonymkode: 04bf1...b80 1
artigmedsex Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Om det kun er seksuelt så befinner det selv et sted mellom panseskuelt eller homoseksuelt. Språket er der for oss å kunne kategorisere og kommunisere enkelt. Det betyr egentlig veldig lite om man er veldig presis i definisjonene. Viktigste er at dere har det bra sammen, er det ikke? 20
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han pupper som en ladyboy? Anonymkode: 04bf1...b80 Nei, han har ikke det, men han/hun har plan for hormonbehandling. Anonymkode: 8dd23...ada
ella_b Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Hvorfor henge merkelapper på noe som fungerer og føles bra? Hvis partneren din identifiserer seg som kvinne og lever som kvinne, så har du vel strengt tatt ingen grunn til å identifisere deg selv som homofil dersom du ikke føler at du er det 💁🏼♀️ 31
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 Det hjelper ikke at du kaller han for jentegutt, så lenge han har penis så et det noe homofilt over det vel? Skjønner heller ikke behovet for å definere «hva det er» 🤷🏼♀️ Så fint at dere koser dere tenker jeg ♥️ Helt a-4 heteroseksuell er du nok ikke, dersom det er det du lurer på. Er det et mål å være det? Anonymkode: 8e831...90c 17
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann 23 som fortiden har sex med en jentegutt på samme alder. Han er sexy jentelook, har penis, han har langt hår er sminket og er kledd som jente. Vi har alle former for sex, også analsex, som han nyter helt ekstremt. Jeg ser på han som jente og vi oppfatter ikke dette som homofilt, men som heterofilt. Er dette feil? Ville noen av dere tenkt og kunne gjort det samme? Seriøse svar ønskes Anonymkode: 8dd23...ada Jeg tenker at vi er alle mennesker, og vi alle burde finne noe man kan være komfortabel med. Hva av kjønnsorgan man har i buksa og hvordan man velger å kle seg/sminke seg ol. har absolutt ingenting med hvor godt noen passer sammen. Det viktigste er at dere begge to har det fint sammen. Anonymkode: 698af...b96 14
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han har ikke det, men han/hun har plan for hormonbehandling. Anonymkode: 8dd23...ada Han bør ha pupper for å regnes som mer jente enn gutt. Anonymkode: 7fbb2...eb5 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han bør ha pupper for å regnes som mer jente enn gutt. Anonymkode: 7fbb2...eb5 Regnes av hvem? Hvem ga deg definisjonsmakten? Anonymkode: def60...278 25
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han bør ha pupper for å regnes som mer jente enn gutt. Anonymkode: 7fbb2...eb5 tull, jente er ikke pupper, skulle man tenke slik må du sette grensen ved en vagina - selv om vi i dagens tid innser t jente / gutt handler om det som er inni individet mer enn kjønnsorganer. Anonymkode: e0366...897 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bør ha pupper for å regnes som mer jente enn gutt. Anonymkode: 7fbb2...eb5 Hva med jenter uten putter da... Er de guttejenter? Anonymkode: 4c544...89b 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med jenter uten putter da... Er de guttejenter? Anonymkode: 4c544...89b Pupper skulle det stå. Anonymkode: 4c544...89b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #13 Skrevet 14. oktober 2020 6 minutter siden, ella_b skrev: Hvorfor henge merkelapper på noe som fungerer og føles bra? Hvis partneren din identifiserer seg som kvinne og lever som kvinne, så har du vel strengt tatt ingen grunn til å identifisere deg selv som homofil dersom du ikke føler at du er det 💁🏼♀️ Sant det og det føles både veldig riktig og veldig bra for oss begge to. Min partner både identifiserer seg som kvinne og lever som kvinne. Jeg identifiserer meg heller ikke som homofil, men har ikke noe imot homofile, men føler meg ikke homofil. Anonymkode: 8dd23...ada 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #14 Skrevet 14. oktober 2020 Om det er to peniser og fire testikler involvert, så er det homofil aktivitet. Anonymkode: 18173...185 20
Blatter Skrevet 14. oktober 2020 #15 Skrevet 14. oktober 2020 Om du ser på personen som jente, hvorfor sier du da «han»? Ikke at det betyr noe. Men det virker litt som at du er redd for å bli definert som homofil, og ikke ønsker det. er det feil spør du, men hvorfor skulle det være feil? Er vel det samme om dere ser på det som heterofilt eller homofilt, så lenge dere begge har det bra og trives må jo dere gjøre som dere vil! Dere trenger ikke å sette dere selv i bås, vær dere selv og nyt det. Samfunnet burde heller ikke sette dere i bås. Så lenge dere ikke skader dere selv eller andre må dere være den dere er/vil være og gjøre det dere ønsker! lykke til! 8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #16 Skrevet 14. oktober 2020 En mann som kler seg som en jente, er fortsatt en mann. Jeg tenker to homofile. Anonymkode: b679d...cbd 16
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #17 Skrevet 14. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke at du kaller han for jentegutt, så lenge han har penis så et det noe homofilt over det vel? Skjønner heller ikke behovet for å definere «hva det er» 🤷🏼♀️ Så fint at dere koser dere tenker jeg ♥️ Helt a-4 heteroseksuell er du nok ikke, dersom det er det du lurer på. Er det et mål å være det? Anonymkode: 8e831...90c På en måte sant nok. Er bare det, hvis jeg ikke hadde vært «hun», ville jeg ha truffet en kvinne. Ser at det ikke er helt A-4 hetro, og klart, det viktigste er at vi har det godt❤️ Anonymkode: 8dd23...ada 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #18 Skrevet 14. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en måte sant nok. Er bare det, hvis jeg ikke hadde vært «hun», ville jeg ha truffet en kvinne. Ser at det ikke er helt A-4 hetro, og klart, det viktigste er at vi har det godt❤️ Anonymkode: 8dd23...ada Tror nok at det er bare personen du tiltrekkes av, ikke nødvendigvis hvilket kjønn hun/han identifiserer seg som. Vet om flere som har fått seg en «overraskelse» etter å ha definert seg selv som hetero og plutselig i løpet av voksenlivet faller for noen av samme kjønn feks. Uansett, kos dere ♥️ Anonymkode: 8e831...90c 1
Razor1976 Skrevet 14. oktober 2020 #19 Skrevet 14. oktober 2020 If it moves; fuck it. If it doesn’t move; fuck it ‘til it does Dette går seg til; så lenge dere har det moro. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #20 Skrevet 14. oktober 2020 Hadde en stund ett FF forhold med en asiatisk Ladyboy. Dette var en fantastisk opplevelse. Alltid analsex som var trangt og godt, men det beste av alt var det at du kunne gønne på uten å tenke på ufrivelig graviditet slik som med en kvinne. Det varte en stund og jeg tenker tilbake på dette som en utelukkende god opplevelse. Stresser ikke videre med å sette meg selv i bås etter denne hendelsen og gikk tilbake til kvinner umiddelbart etterpå (sjeldent analsex og hoppe av i svingen evt kondombruk) Anbefales!! Anonymkode: 17513...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå