AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Alle vi har et liv før vi treffer våre partnere. Hva har din partner betrodd seg til deg som du har akseptert og lever med? Og har din partner holdt seg til det nye livet med deg eller fortsatte h*n bare med tidligere oppgulp? Klarte du å stole på at det er slutt med det vedkommende drev på med? Hvor gamle er dere og hvordan går det med dere idag? Enten at han var utro, brukte hasj, kriminell osv Anonymkode: 10a36...4d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Utroskap, narkotika og kriminalitet kommer fra folk med lav moral. Skal jeg dele livet med noen, så skal det være med noen jeg stoler på. Slike folk stoler jeg ikke på. Om de sier at de har sluttet, så stoler jeg ikke på det pga at jeg antar de har lav moral og dermed også er løgnere. Mulig jeg er dømmende, men jeg har bare ett liv. Jeg er heller singel enn å frykte at umoralsk fortid gjentar seg. Mitt valg heldigvis. Anonymkode: e1682...853 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Mannen min var kriminell i ungdomsårene. For meg var det avgjørende at vi traff hverandre i voksen alder. Han hadde fullført høyere utdanning, et godt forhold til familie, venner og arbeidsplass. Det sa meg at han hadde blitt 'voksen'. Han har i løpet av vårt forhold ikke hatt tid som ikke har kunnet gjøres rede for, heller ei mer penger eller eiendeler enn hva lønnen tilsier, så det er trygt å si at han var ærlig om å ha lagt dette godt bak seg. Vi er nærmere 40 og har vært sammen i 10 år. Anonymkode: 38276...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå