Gå til innhold

Nettsiden Barnas hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som har trøbbel med nettsiden deres? Vært i ett døgn nå..Ufattelig tregt og går ikke an med klikk og hent. Og klarer ikke å hente inn ukens kampanjer. 

Blir så frustrert!

Anonymkode: 99164...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også tenkt på i det siste, de må ha noen elendige IT-leverandører. Helt håpløst. Gir opp å handle der. 

Anonymkode: 80507...2d0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke prøvd i det siste, men den har alltid vært fryktelig treig. Tror den takler stor pågang dårlig. 

Anonymkode: 23dc9...b82

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt problemer med nettsiden lenge. Det går utrolig sakte. Har derfor sluttet å handle derfra.

Anonymkode: a82d3...104

• Liker 1
Skrevet

De burde jo få en tilbakemelding på dette..Spesielt i denne tiden hvor netthandel/klikkoghent er gullverdt for oss som er i karantene..

Skrevet

Har ikke vært der inne nå, men jeg har også hatt problemer med at det går veldig tregt å både søke opp og legge varer i handlekurven. Veldig fornøyd med produktene da jeg kjøpte da.

Anonymkode: 5cd2b...5ae

• Liker 1
Skrevet

Sånn har det vært i flere år. De har garantert fått tilbakemeldinger på det, men har vel valgt å ikke gjøre noe med det antagelig. 

Anonymkode: ecef0...0b0

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har det vært i flere år. De har garantert fått tilbakemeldinger på det, men har vel valgt å ikke gjøre noe med det antagelig. 

Det har nok vært noe treghet noen år ja men nå synes jeg det var helt ekstremt. Sånn type at nettsiden er helt ubrukelig. 

Forsøkte å sende melding via messenger men fikk bare standarsvar on at det lå flere spørsmål på nettsiden deres og at jeg kanskje finner mitt svar der. Må sende mail sikkert. 

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt problemer med nettsiden til Barnas Hus.

Sikker på at dere har oppdatert nettleser dere som klager?

Anonymkode: c046c...66a

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok vært noe treghet noen år ja men nå synes jeg det var helt ekstremt. Sånn type at nettsiden er helt ubrukelig. 

Forsøkte å sende melding via messenger men fikk bare standarsvar on at det lå flere spørsmål på nettsiden deres og at jeg kanskje finner mitt svar der. Må sende mail sikkert. 

Jeg sjekket, og syns ikke egentlig det var verre enn vanlig, men vanlig er ganske dårlig, da. I tillegg er funksjonen for å avgrense til ulike størrelser eller merker osv. dårlig, man får ikke opp alt de har. Kanskje de er dårlige til å legge inn riktige parametre på varene.

Uansett burde de virkelig oppgradere. Netthandel blir stadig viktigere, særlig nå som det er lite fristende å oppsøke kjøpesentere.

Anonymkode: 23dc9...b82

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt problemer med nettsiden til Barnas Hus.

Sikker på at dere har oppdatert nettleser dere som klager?

Anonymkode: c046c...66a

Ja, er sikker. Nettsiden er særs treg/stillestående når det er stor trafikk der. Slik har det vært så lenge jeg kan huske. Prøver få med meg tilbudene de har på ull hver gang det kommer, samme problem hver gang. 

• Liker 1
Skrevet

Slik synes jeg de har vært i flere år. Spesielt tregt når det er stor pågang. 

Anonymkode: c6195...fe8

Skrevet

Utrolig dårlig side

Anonymkode: bbf90...c70

• Liker 1
Skrevet

Helt umulig å. Ruke nettsidene deres selv når det egentlig skal fungere. Også er det jo en masse varer man ikke kan kjøpe, for de er kun tilgjengelig i butikk. Så hvis man vil ha et sett i samme stor måoverdelen kjøpes på nettet og underdeleni butikk....🤪

handler aldri der. Helt forferdelig og bare masse bortkastet tid. 

Anonymkode: 56ad5...703

• Liker 1
Skrevet

Samme dårlige opplevelse her og, i flere år

Anonymkode: 0bb7f...248

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...