AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Del Skrevet 14. oktober 2020 Hei, skrev dette i et annet forum og fikk dessverre ikke svar. Så prøver her jeg har en leilighet jeg nylig pusset opp. Den har nå 5 innvendige dører der 3 er fra 1930 og 2 er fra nyere dato(men ser ulike ut). Jeg har en liten leilighet på 60kvm, så jeg syntes det ser rotete ut med alle disse ulike dørene. En av 1930-dørene skal jeg skifte ut med en ny dobbeltdør. Så da blir det 4 ulike dører i hele leiligheten. Vil det gi noe verdi ved salg å skifte ut dørene til like og nye dører? jeg skal selv bo der i 5 år til, så er jo en verdi for meg, men ønsker også å få litt økt verdi ved salg. Også, 2 av de gamle dørene er i porøse murvegger, der 1 av de er mot baderom. Vil dette være en stor prosess å bytte eller gjøre det relativt enkelt? hvordan er det å sette inn den nye døren mot bad? Skal ikke gjøre jobben selv, men ønsker likevel ikke å sitte igjen med å betale for mange ukers tungvindt jobb. Jeg jobber i byggebransjen, så får gode rabatter på dører, foringer og listverk. Anonymkode: e2069...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 Tilstandsgraden på dørene har nok litt å si. Men om det drar opp verdien, vet jeg ikke. Synsmessig er det jo finere med like dører. Jobben tar ikke ukesvis, og de bruker nok skum mellom porøse vegger og dørkarmen. Det vil ikke synes når dørlistene er satt på. Anonymkode: bef1b...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå