AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Hei. Hva tenker dere gutter om dette, bør jeg fortelle ? Og hvordan ville dere reagert. dette er noe jeg er ferdig med, er 31 år nå, og ønsker stabilitet. Ferdig med spenningen. Og å være løs. Men hva om det kommer frem spesielt det som sugar babe, når vi er etablert. De fleste stikker vel da ? Ikke døm meg men ærlig er fint. Anonymkode: 1d967...762
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg hadde holdt det for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Hadde nok holdt meg unna. Om det ikke hadde blitt fortalt og dukket opp i ettertid hadde jeg blitt svært skuffet. Anonymkode: 6cfbe...eda 17
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Hvis partneren din spør om din seksuelle fortid synes jeg du skal være ærlig. Synes du selv det er noe å skamme seg over? Hvem er det du føler skam for? Så lenge det er sex mellom samtykkende voksne mennesker,hva er det moralske dilemma? Anonymkode: 01d0c...e3b 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis partneren din spør om din seksuelle fortid synes jeg du skal være ærlig. Synes du selv det er noe å skamme seg over? Hvem er det du føler skam for? Så lenge det er sex mellom samtykkende voksne mennesker,hva er det moralske dilemma? Anonymkode: 01d0c...e3b Det er jo slik at jeg har fortalt noen dette før, og de forsvant alle sammen. De sa jeg var for løs, og at jeg var med eldre gubber for å leve på de, det er nok vanskelig for mange å godta. Derfor jeg vil høre, her, se hvor stor andel av menn her inne som ville gått om de fikk vite Anonymkode: 1d967...762
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 Nei, men du bør teste deg for kjønnssykdom av respekt for ham🌸 Anonymkode: 47847...dac 15
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du bør teste deg for kjønnssykdom av respekt for ham🌸 Anonymkode: 47847...dac Dette. Du bør være forberedt på at du ikke kan fortelle det siden dersom du ikke er ærlig nå. Anonymkode: 191e9...65b 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Behøver vel ikke å gå i detalj. Kan bare si at du har rast fra deg eller noe. Har ikke nevnt noe særlig om min seksuelle fortid eller spurt noe om min partners. Jeg skjønner ikke at det er noe man egentlig ønsker å vite og dele. Anonymkode: 64f94...c63 15
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg ville gitt en tilpasset sannhet. Si at du har ligget med en del, men ikke gi konkrete tall. Ikke om han spør heller, man er på ingen måte pliktig å si disse tingene til en partner, men si nok til at han ikke kan ta deg i løgn om han hører noe fra andre. Fortell at noen av disse var du sammen med fordi sexen var bra og du fikk ting du ikke hadde råd til selv. Ikke bruk ordene sugar baby/sugar daddy. Anonymkode: 2ad55...5db 14
ntrane Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg ville absolutt ønsket å vite at h*n jeg skulle date evnt bli sammen med har ligget med så mange og vært prostituert. Du gir ham en livsløgn hvis han ikke får vite det, det er helt hemskt og ondskapsfullt. Forstår ikke slike som deg som spør slike spm. Reflekterer du ikke? Vil du ikke at han skal like deg for den du er? Hele deg? 30
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo slik at jeg har fortalt noen dette før, og de forsvant alle sammen. De sa jeg var for løs, og at jeg var med eldre gubber for å leve på de, det er nok vanskelig for mange å godta. Derfor jeg vil høre, her, se hvor stor andel av menn her inne som ville gått om de fikk vite Anonymkode: 1d967...762 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok nesten være forberedt på at mange vil reagere. Hvis du har hatt 150 menn, tilsvarer det 2-3nye sexpartnere hver mnd i 5 år. Det er jo veldig mange. Tenker mange blir skeptisk til om du er i stand til å binde deg. Det å sugardate er jo prostitusjon i pen forkledning og tipper det er dealbreakeren her... Anonymkode: 01d0c...e3b 23
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 Du er ferdig med det, hold det for deg selv. Jeg hadde også dratt. Alle har en fortid, men 150 har nok mange kvinner et problem med også når det kommer til menn. De sugardaddy greiene er uvanlig. En mann som føler du er spesiell og finner ut at man kunne fått deg, din tid, kanskje din kropp for penger, synes kanskje ikke det lenger. Leter man etter konemateriale og finner ut at du har solgt deg som en ting eller tjeneste, så tror jeg det blir galt for mange. Anonymkode: 18268...2a6 8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #13 Skrevet 14. oktober 2020 Å være sugarbabe er jo det samme som å være prostituert, så jeg hadde nok spart vedkommende for denne detaljen. Antar at det ikke er så mange normale menn som helt uten videre synes det er kurant å innlede et forhold til noen som har solgt sex. Anonymkode: 00c54...243 15
Hippogriff Skrevet 14. oktober 2020 #14 Skrevet 14. oktober 2020 Ingen grunn til å fortelle dette uoppfordret tenker jeg. Samtidig skal du selvfølgelig heller ikke lyve. Har han spurt deg? I så fall syns jeg du fikk et veldig godt råd i sitatet under her. Jeg ville fulgt det. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville gitt en tilpasset sannhet. Si at du har ligget med en del, men ikke gi konkrete tall. Ikke om han spør heller, man er på ingen måte pliktig å si disse tingene til en partner, men si nok til at han ikke kan ta deg i løgn om han hører noe fra andre. Fortell at noen av disse var du sammen med fordi sexen var bra og du fikk ting du ikke hadde råd til selv. Ikke bruk ordene sugar baby/sugar daddy. Anonymkode: 2ad55...5db Dette under her fra ntrane: Her generaliserer du jo for alle menn basert på din personlige oppfatning. Det er slett ikke sikkert alle tenker som du. Det er heller ingen livsløgn å ikke fortelle partneren sin hvor mange partnere man har hatt før. Det er slett ikke alle par som utveksler den informasjonen, lever da liksom alle de på en livsløgn? Å kalle henne prostituert er jo å sette det veldig på spissen da. Jeg syns innlegget ditt er temmelig shaming-aktig uten at det egentlig gir noe konstruktivt av seg. Og før du spør: Nei, jeg har ikke samme bakgrunn som ts og det er ikke derfor jeg reagerer på innlegget ditt. 6 minutter siden, ntrane skrev: Jeg ville absolutt ønsket å vite at h*n jeg skulle date evnt bli sammen med har ligget med så mange og vært prostituert. Du gir ham en livsløgn hvis han ikke får vite det, det er helt hemskt og ondskapsfullt. Forstår ikke slike som deg som spør slike spm. Reflekterer du ikke? Vil du ikke at han skal like deg for den du er? Hele deg? 4
Hr. Aktiv Skrevet 14. oktober 2020 #15 Skrevet 14. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hva tenker dere gutter om dette, bør jeg fortelle ? Og hvordan ville dere reagert. dette er noe jeg er ferdig med, er 31 år nå, og ønsker stabilitet. Ferdig med spenningen. Og å være løs. Men hva om det kommer frem spesielt det som sugar babe, når vi er etablert. De fleste stikker vel da ? Ikke døm meg men ærlig er fint. Anonymkode: 1d967...762 Ja du bør fortelle dette. Jeg pleier å spørre. Ikke alle orker ei sånn berte eller en sånn fyr. Det er bedre det blir brydd nå enn om det kommer for dagen etter en stunds relasjon. Så handler det om å være ærlig med partneren sin. Du kan risikere at han drar ja. Alle handlinger har en konsekvens så om du da farer rundt med mange partnere er konsekvensen at du ikke blir så attraktiv til dem som virkelig betyr noe. Men det er et valg du selv har tatt og på ingen måte bør trenge på helt uvitende og seriøse folk med følelser ihvertfall ikke om de ikke vet. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #16 Skrevet 14. oktober 2020 Det blir nesten uærlig å ikke si noe når det er såpass voldsomt. Jeg kunne ikke blitt sammen med ei dame som har behandla menn som kjøttstykker, og ville heller hatt muligheten til å si pent nei med en gang fremfor å få det i fleisen seinere. Helt ærlig er det ikke alle som passer i monogame forhold, og de bør heller ikke oppsøke det av respekt for andre. Anonymkode: 09c5d...ca1 11
Mrs.Under Skrevet 14. oktober 2020 #17 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg hadde ikke uoppfordret fortalt, partner har ingenting med min seksuelle fortid å gjøre, fordi fortid er nemlig akkurat det; fortid. Om han spør, så tenker jeg du kan være ærlig, for drit i å føle skam, gjort er gjort! Og er det en ekte og bra fyr, så takler han dette, fordi han forstår at fortid er fortid! 3
ntrane Skrevet 14. oktober 2020 #18 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, Hippogriff said: . Dette under her fra ntrane: Her generaliserer du jo for alle menn basert på din personlige oppfatning. Det er slett ikke sikkert alle tenker som du. Det er heller ingen livsløgn å ikke fortelle partneren sin hvor mange partnere man har hatt før. Det er slett ikke alle par som utveksler den informasjonen, lever da liksom alle de på en livsløgn? Å kalle henne prostituert er jo å sette det veldig på spissen da. Jeg syns innlegget ditt er temmelig shaming-aktig uten at det egentlig gir noe konstruktivt av seg. Og før du spør: Nei, jeg har ikke samme bakgrunn som ts og det er ikke derfor jeg reagerer på innlegget ditt. Vil tro for de aller aller fleste som dater vil komme innom emnet fortid og tidligere kjærester. Fordi man ønsker å danne seg et bilde om hvem denne personen er. Jeg og min mann har ikke delt eksakt nummer til dømes. Men vi vet at vi begge har for det meste hatt kjærester i vår fortid. Og hvis det ikke er et problem i seg selv å ha så mange ligg og å ha vært prostituert, blir det noe shaming da? Her må man være ærlig med seg selv. Det handler jo om å finne ut om man passer sammen. Hvis mannen har et problem med dette, så flott at det ble avdekket tidlig og ikke etter huskjøp og barn! Spør man X antall personer på gata om fortid som prostituert ville vært en dealbreaker - vil jeg med stor tro påstå at de fleste ville sagt ja. Synes heller din kritikk er uten realitet. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #19 Skrevet 14. oktober 2020 15 minutter siden, Hr. Aktiv said: Ja du bør fortelle dette. Jeg pleier å spørre. Ikke alle orker ei sånn berte eller en sånn fyr. Det er bedre det blir brydd nå enn om det kommer for dagen etter en stunds relasjon. Så handler det om å være ærlig med partneren sin. Du kan risikere at han drar ja. Alle handlinger har en konsekvens så om du da farer rundt med mange partnere er konsekvensen at du ikke blir så attraktiv til dem som virkelig betyr noe. Men det er et valg du selv har tatt og på ingen måte bør trenge på helt uvitende og seriøse folk med følelser ihvertfall ikke om de ikke vet. På hvilket tidspunkt pleier du å spørre om antall sexpartnere? Anonymkode: 73ad9...119 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #20 Skrevet 14. oktober 2020 De fleste av oss menn ønsker ikke å ende opp med løse tøser. Og spesielt ikke de som tidligere har prostituert seg av egen fri vilje. Hvor enn partneren din snur seg så finner han folk som har pult og sprutet dama hans i munnen. Kun menn med cuckold tendenser syns slikt er ålreit. Vi normale mannfolk takker nei. Anonymkode: 7696d...ef5 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå