Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke til dette programet.. Har nettopp lastet det ned, prøvde å søke på sanger, men der skjer ikke noe.. Vil ikke starte å søke engang.. Noe jeg har glemt å gjøre i innstillingene kanskje!?! :klø:

Noen som kan hjelpe meg??

Trenger vel ikke BT til dette programet?? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du frem hub`ene som du kan gå inn på. Du må være på en hub for å laste ned fra DC++. Argh. Hater og forklare om DC, Jeg klarer bare å hjelpe folk med det når jeg selv ordner det.

Men, arghhhhhhh......

Må fikse pc`èn min hjemme. Får jeg den i orden, så kan jeg hjelpe deg hjemmefra når jeg selv sitter med DC++. hehe

Hvis ikke noen andre kan forklare bedre enn meg. hehe

Skrevet

Fikk opp et vindu der der står hub IP, og det ser ut som der skal stå noe der, men det gjør der ikke nå... :forvirret: Er helt grønn når det gjelder sånne ting som dette jeg... :rodme:

Gjest Gjest
Skrevet

Du må finne hub-listen på nettet. ;) Så skriver du det inn i det vinduet på "public hubs" hvor det står "hub list", og så kan du søke blant hubene på f.eks "music", og da får du en liste over de hubene som har "music" i navnet sitt.

Jeg anbefaler forresten LimeWire. Samme opplegg, bare litt lettere. Dc++ er for de store haiene som laster ned 30 filmer om dagen, og gjerne har 10 GB linje.

Det som er fint med LimeWire er at den sier ifra hvis en sang eller fil er ødelagt, som ved det gjentagende problemet med kazaa hvor du laster ned en sang, og den funker i 1 minutt, så kommer det rare lyder. O_o

Skrevet
Jeg anbefaler forresten LimeWire.

Anbefaler limewire.com jeg og! Utrolig kjekk.

Skrevet

Men kan man laste ned filmer på LimeWire?? :forvirret:

Skrevet

For det første må du være logget på en hub, for det andre må du dele ut så mye som den hubber krever.

For å logge på en hub må du ENTEN gå via Public Hubs listen (det er det symbolet som ser ut som en datamaskin) ELLER skrive inn adressen til hub'en direkte (hvis du kan den - dette skjer i samme vindu som Public Hubs).

For å dele ut må du gå på Settings (ser ut som to blå piler) og velge Sharing der inne. Det kan også være lurt å skrive inn ønsket brukernavn og annen info. Endel hubber krever at du skriver et prefiks på brukernavnet ditt, som angir hva slags hastighet du har. f.eks. [ADSL]Uri

Spør mer hvis du lurer! :)

Skrevet
Men kan man laste ned filmer på LimeWire??  :forvirret:

Jepp! Kan laste ned hva som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...