AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Del Skrevet 14. oktober 2020 Tror jeg mister igjen. Eller jeg er hvertfall ganske sikker på at det ikke går riktig vei. Fikk første positive test 12dpo. De ble litt sterkere frem til 16-17dpo. Fra og med mandag ble de svakere. Men de har holdt seg stabilt svak siden. Får fortsatt positiv digital. Er 20dpo i dag å ingen tegn til blødning. Merker jeg bekymrer meg litt. Er redd for svangerskap utenfor livmoren 😕 Typisk om det skjer nå. Skulle endelig få hjelp med å få barn i november da jeg mister stadig vekk. Går bare å venter på at jeg skal få mensen. Hadde aldri trodd jeg ville savne TR så mye som jeg gjør nå. Anonymkode: 767c4...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 Så lenge testen holder seg positiv så er det håp! 🤞🏾 Evt. ta kontakt med fastlege da du har mistet mange ganger før. De kan måle evt. HCG stigning. Håper det går din vei ❤️ Anonymkode: 061e7...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå