AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 For å gjøre en laaang historie kort: vært av-og-på elskere i årevis. Først var han forelska i meg, så jeg i han, så han i meg...dere skjønner tegninga 😅 Greia er den at jeg har to barn, han ingen barn. Hvordan kan vi få dette til å bli noe "ordentlig"? Vi har et drøss felles venner og trives i hverandres selskap. Han kjenner barna mine (som venn!) og vi planlegger ferie sammen (uten barna). Anonymkode: 8b0b6...574
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 "Vil du være kjæresten min på ordentlig?" Anonymkode: c0c9c...77c 1
Hjertedilla Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 TS. her: men det er jo så skummelt og direkte 😅 Finnes det ikke en mer forsiktig fremgangsmåte?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 Kjæresten spurte "skal vi gjøre det offisielt?". Jeg hadde ikke behovet men det hadde han, og tenkte "ok, hvorfor ikke" men gjorde på mine premisser😅 Anonymkode: 227d3...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå