AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Del Skrevet 13. oktober 2020 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men... Barnet mitt er i en alder hvor «alle andre» har en sånn mobilklokke, og det begynner å bli praktisk at h*n også kan ringe oss når h*n skal gå alene. Vi har holdt igjen så lenge det har latt seg gjøre, men nå er det på tide. Smarttelefon med sosiale medier etc er helt uaktuelt. Jeg skjønner at mobilklokka er trygg og kommer med en app som gjør at man kan se hvor barnet er (noe jeg ikke egentlig har sansen for- det er jo egentlig ulovlig å overvåke andre), men er det også sånn at dette systemet funker slik at hvis både jeg og eksen er koblet på barnets smartklokke med appen på våre mobiler, kan alle se hvor alle er? Det ville føltes ubehagelig om eksen alltid kan sjekke hvor jeg er, enten via egen app eller via barnets mobilklokke.... Anonymkode: 6c160...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Del Skrevet 20. oktober 2023 Er det så mye shady du driver med😅 nei, tror ikke det er sånn det fungerer Anonymkode: 963da...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå