AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Gutten skal ha forestilling på skolen. Han skal kle seg ut som en barnehjemsgutt. Noen forslag til hva? Har dårlig råd, så bør kunne kjøpes billig 🙄 Anonymkode: 0d0cb...ac8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Ta en slitt bukse og en skjorte eller enkel genser -kan fint være hullete og slitt - smør inn med litt sot på klærne. Rufse håret hans, litt sot på hvert kinn! Gjerne en sixpence på hodet! Good to go! Har satt opp Annie utallige ganger med barneteateret mitt😊 Anonymkode: 52482...611 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Mye av det jeg skrev, har du kanskje hjemme - klær som skal kastes. Gjør ikke moe om buksa er for kort! Anonymkode: 52482...611
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta en slitt bukse og en skjorte eller enkel genser -kan fint være hullete og slitt - smør inn med litt sot på klærne. Rufse håret hans, litt sot på hvert kinn! Gjerne en sixpence på hodet! Good to go! Har satt opp Annie utallige ganger med barneteateret mitt😊 Anonymkode: 52482...611 Takk for tips 😉 Anonymkode: 0d0cb...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå