Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan sikkert bare være meg men føler dette er litt merkelig. Min samboer er aldri åpen og forteller meg nesten aldri noe. For eksempel i dag fikk jeg beskjed om på torsdag skal jeg på jobb. Jeg ante ikke at samboeren hadde fått seg jobb, ikke visste jeg at samboeren har vært på intervju heller. 

Men hennes venninner vet om ting som dette. Dette er bare ett av mange eksempler. Føler bare St samboeren aldri åpner seg eller forteller meg noe. Har prøvd flere ganger å fortelle at kan snakke med meg om alt. Synes det bare er litt trist at jeg er den siste som får vite om ting. 

Mulig det bare er meg, eller er det flere som har samboere, som aldri forteller noe? 

Anonymkode: 9a8d9...85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør du henne direkte om der. Og hører du etter når hun snakker?

Anonymkode: ebc6a...6c7

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hører alltid, da jeg mener selv at jeg er en god lytter. Men samboeren har egentlig aldri vært særlig åpen til meg. 

Skrevet

Har du spur henne hvorfor  hun ikke forteller?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Man skal da ikke være nødt til å spørre samboeren hver dag om hun har fått seg jobb!?!

Høres utrolig spesielt ut. Jeg hadde ikke giddet å bo med en en så lukket person.

Anonymkode: 08bfd...dd0

• Liker 16
Skrevet

Å ikke fortelle samboer om ny jobb høres veldig merkelig ut. 

• Liker 3
Skrevet

Det hadde jeg blitt veldig skuffet over. Å være samboere, kjærester eller ektefeller føler jeg er et valg man gjør, og med det valget følger tillit. Uten tillit og ønske om å dele det som er viktig, og prioritere hverandre - så faller grunnlaget for samlivet bort.

Anonymkode: d3db5...cc0

• Liker 2
Skrevet

Har du spurt rett ut hvorfor hun ikke har fortalt deg at hun har fått seg jobb? 

Anonymkode: fd547...250

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hadde jeg blitt veldig skuffet over. Å være samboere, kjærester eller ektefeller føler jeg er et valg man gjør, og med det valget følger tillit. Uten tillit og ønske om å dele det som er viktig, og prioritere hverandre - så faller grunnlaget for samlivet bort.

Anonymkode: d3db5...cc0

Det er akkurat det. Jeg er alltid åpen, forteller alltid om det er noe nytt, men tilbake får jeg bare en lukket person som aldri forteller noe. Må grave ut enkelte ting for å vite noe. 

Skrevet

Etterretningstjenesten? 😁 

Anonymkode: b8e90...000

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du spurt rett ut hvorfor hun ikke har fortalt deg at hun har fått seg jobb? 

Anonymkode: fd547...250

Nei, har ikke det. Grunnet da jeg fikk vite at på torsdag skal samboeren på jobb, fikk jeg bare litt sjokk at jeg ikke har fått vite noe. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Spør du henne om dagen hennes, hva hun har gjort osv? Om du ikke gjør det, så frister det sikkert ikke å snakke med en som aldri bryr seg om hva hun gjør. Hvis du spør og hun ikke sier noe, er det mer underlig.

Skrevet

Samboeren din er lett autistisk.

Anonymkode: f4756...b0f

Skrevet
19 minutter siden, Mysticgirl said:

Spør du henne om dagen hennes, hva hun har gjort osv? Om du ikke gjør det, så frister det sikkert ikke å snakke med en som aldri bryr seg om hva hun gjør. Hvis du spør og hun ikke sier noe, er det mer underlig.

Selvfølgelig spør jeg. Spør alltid om forskjellige ting. Men når man aldri får vite noe så går man jo lei. 

Skrevet

Hadde aldri giddi å vært sammen med en sånn person, høres jo helt forferdelig ut å være i ett slikt forhold.
Jeg hadde nok konfrontert hun/han, og hatt en lang, ærlig og åpen samtale om hvordan jeg føler og hva jeg tenker rundt alt. For dette virker absolutt ikke til å fungere, og det anbefaler jeg deg på det aller sterkeste og gjøre med en gang egentlig.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Rosatoast said:

Hadde aldri giddi å vært sammen med en sånn person, høres jo helt forferdelig ut å være i ett slikt forhold.
Jeg hadde nok konfrontert hun/han, og hatt en lang, ærlig og åpen samtale om hvordan jeg føler og hva jeg tenker rundt alt. For dette virker absolutt ikke til å fungere, og det anbefaler jeg deg på det aller sterkeste og gjøre med en gang egentlig.

Tror egentlig samboeren er en åpen person, men bare ikke til meg. Til sin mor og sine venninner prates det om alt tror jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror egentlig samboeren er en åpen person, men bare ikke til meg. Til sin mor og sine venninner prates det om alt tror jeg. 

Igjen: kommunikasjon.
Dere har vært sammen i TRE ÅR og hun er åpen med alle, men ikke deg? Da er det på tide at dere setter dere ned, og prater ordentlig om ting. For dere kan jo ikke være sammen når dere ikke klarer å utfylle hverandre på en positiv måte. Det er slik som dette som gjør at forhold rakner, og noen ender med å være utro eller forlater hverandre.. Men igjen, virker som at forholdet lever på sitt siste vers. Er jo opp til deg om du vil gjøre noe med dette eller ikke. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man skal da ikke være nødt til å spørre samboeren hver dag om hun har fått seg jobb!?!

Høres utrolig spesielt ut. Jeg hadde ikke giddet å bo med en en så lukket person.

Anonymkode: 08bfd...dd0

Det er jo ikke sikkert det er aå viktig for henne at det er noe å snakke om?-Gun behøver ikke være lukket.

Anonymkode: 0aa31...2ba

Skrevet
3 minutter siden, Rosatoast said:

Igjen: kommunikasjon.
Dere har vært sammen i TRE ÅR og hun er åpen med alle, men ikke deg? Da er det på tide at dere setter dere ned, og prater ordentlig om ting. For dere kan jo ikke være sammen når dere ikke klarer å utfylle hverandre på en positiv måte. Det er slik som dette som gjør at forhold rakner, og noen ender med å være utro eller forlater hverandre.. Men igjen, virker som at forholdet lever på sitt siste vers. Er jo opp til deg om du vil gjøre noe med dette eller ikke. 

3 år? Forstår hva du mener. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

3 år? Forstår hva du mener. 

Sorry, leste akkurat en annen tråd hvor noen skrev at de hadde vært sammen i 3 år. Forvekslet bare 😄 

Men mente fortsatt alt jeg skrev, man up!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...