Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg har vært sammen i litt over 3 år, og vi har ikke hatt sex på flere måneder. Hver gang jeg prøver å gjøre et framstøt, responderer hun ikke på noe vis. Vi har det egentlig ganske bra i forholdet sånn ellers, men sexen er fraværende, og dette er hennes feil. 

Begynner å bli ganske frustrerende, og jeg har tatt det opp med henne flere ganger, men heller ikke noe å hente her. Begynner å tenke på om jeg skal true med å gjøre det slutt. Selv om det er en "trussel", er det dette det kommer til å ende med før eller senere uansett, da sex er en viktig ting for meg i et forhold..

Noen tips/erfaringer?

Hilsen mann, 26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

True 🙄 det kommer du langt med...

Anonymkode: cde65...cf2

• Liker 3
Skrevet

Du skal ikke blackmaile deg til sex. Si at dere må snakke om saken og spør f.eks om hun har mistet følelser eller hva det dreier seg om. Hvis hun har det greit med et forhold uten sex: må du nesten bare gå.

Anonymkode: 0c3f3...e98

• Liker 8
Skrevet

Å snakke med henne og fortelle at mangelen på sex gjør deg ulykkelig ser jeg ikke på som en trussel. Veldig mange kunne ikke levd i et sexløst forhold, det er kjedelig og dreper selvtilliten til den som stadig blir avvist. 

Skrevet

Du er 26, alt for ung til å ta til takke med et sexløst liv! Dump

Anonymkode: 173c2...93e

• Liker 16
Skrevet

Det blir ikke noe mer fyr i teltet hvis du truer deg til sex, det kan jeg love deg! Har hun ingen grunn ville jeg faktisk tenkt dere ikke passer sammen.

• Liker 2
Skrevet

Sex er utrolig kjedelig, så det skjønner jeg. Livet er mer enn primitive drifter. 

Anonymkode: 501f1...2a5

• Liker 2
Skrevet

Hva med å kommunisere før du stiller ultimatum? Helt forståelig at du ikke vil leve uten sex, kanskje er også fysisk intimitet/nærhet et av dine kjærlighetsspråk - mens det ikke er det for henne. Snakk om det, fortell hva du føler utover "jeg er kåt og må få utløp", slik at hun ikke føler at du bare vil tømme deg (kvinner kan lett ta seg nær om de føler at det bare handler om et fysisk behov og ikke om dere som par/kjærligheten dere i mellom) og kanskje test hvilke kjærlighetsspråk dere har hver dere så kan dere ta det litt derfra og komme inn på temaet uten at det føles unaturlig eller blir veldig krasst.

Hadde ihvertfall ønsket at det ble tatt opp på en fin måte og at det ble fremsatt på en måte der du påpeker at dette er viktig, men ikke gitt henne skyld for noe før du evt vet hvorfor hun ikke ønsker like mye sex som deg.

Når sexlivet fungerer er det 10% av forholdet, når det ikke gjør det er det 90%.. 

Anonymkode: dfe04...051

• Liker 4
Skrevet

Du sier det er HENNES feil at hun ikke vil ha sex. Enn om hun mener at det er DIN feil da? Kommunikasjon!!

• Liker 6
Skrevet

Ting som KAN påvirke kvinners sexlyst

- Har du god nok hygiene? Dusj hver dag, grundig vask nedentil?

- Bidrar du nok i hjemmet? Gjør du like mye som hun på stell av hjem/matlaging/vask/rydding? 
- Gir du hun regelmessig oppmerksomhet/komplimenter? Får du henne til å føle seg vel med ord? 

Anonymkode: b0772...185

• Liker 6
Skrevet

Som litt nevnt over her: Hva bidrar du med for at hun skal ha lyst. Er det tøm og røm? Varmer du HENNE opp, så hun faktisk blir kåt? Vet du hva som tenner henne? Har hun noen fantasier? I det hele tatt, tenker du på hennes nytelse? Her handler alt om kommunikasjon.

Årsaken til at det ble slutt mellom meg og eksen var: Lite tillit, lite bidrag i hjemmet, dårlig kommunikasjon. Ja, var som å måtte oppdra en voksen mann. Her snakker vi om at jeg fikk alt for mye ansvar alene, rydde opp etter meg, han og hans sønn i tillegg til jobb utenom. Veldig mye egoisme. 

Endte opp med å miste ALL sexlyst. Er singel nå og all sexlyst er tilbake. Jeg selv nekter å leve i et forhold uten sex, så når den forsvant så visste jeg det var kroken på døra..dessverre 

• Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Esp1o skrev:

Samboeren og jeg har vært sammen i litt over 3 år, og vi har ikke hatt sex på flere måneder. Hver gang jeg prøver å gjøre et framstøt, responderer hun ikke på noe vis. Vi har det egentlig ganske bra i forholdet sånn ellers, men sexen er fraværende, og dette er hennes feil. 

Begynner å bli ganske frustrerende, og jeg har tatt det opp med henne flere ganger, men heller ikke noe å hente her. Begynner å tenke på om jeg skal true med å gjøre det slutt. Selv om det er en "trussel", er det dette det kommer til å ende med før eller senere uansett, da sex er en viktig ting for meg i et forhold..

Noen tips/erfaringer?

Hilsen mann, 26

Og hva er framstøtet? Beføle på puppene eller nedentil og hinte om sex? Eller kysse forsiktig på nakken, pjuske og kose uten at det ligger et press om sex? Noen kvinner trenger og varmes opp , ikke bare å gå rett på . Og ofte kan mas virke motsatt for enkelte :) 

Skrevet

Du er nødt til å prate med hun, kommunikasjon er cluet i alle forhold. Hvis dere ikke klarer å kommunisere behov dere har, så er jo forholdet dødt uansett hvilke sving man kommer rundt... Dere har vært sammen lenge, så dette burde egentlig ikke være noe problem. Og hvis det er vanskelig å få svar av hun, så ville jeg faktisk forlanget å få ett ordentlig svar/samtale uansett, det er ikke normalt å ikke kunne snakke sammen på en ordentlig måte. 

Oppdater oss gjerne hvordan det går .

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, Mysticgirl said:

Noen kvinner trenger og varmes opp

Man kan ikke gå månedsvis uten å ville ha sex, og skylde på at partneren ikke varmer en opp. Sex-drift må komme innenfra hos begge, ellers er det dødfødt.

Hun her høres ut som en egoist

• Liker 2
Skrevet

Seriøst mann, du er 26år gammel! Dump dama, men skyld på noe annet enn sex! Si at du har mistet følelser bla, bla, bla. Deretter får du deg kontoer på Tinder, Happn og div andre nett arenaer. Før du vet ordet av det er du tilbake i manesjen og får prøvd litt av det mangfoldet som er der ute. Igjen, du er i din neste alder. Bruk det for alt det er verdt!!

Anonymkode: c6fc3...404

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke gå månedsvis uten å ville ha sex, og skylde på at partneren ikke varmer en opp. Sex-drift må komme innenfra hos begge, ellers er det dødfødt.

Hun her høres ut som en egoist

Herre! Eksen min terroriserte meg psykisk og i 3 år måtte jeg gjøre alt hjemme ink. Forsørge han. Burde sex driften min kommeT innen fra altså? Ok.

Anonymkode: 08cc7...265

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble sammen med det som nå er eksdama mi i en alder av 18. Starta forrykende og vi hadde mye sex. 
Etter 5-6 år så hadde dette avtatt så til de grader og de siste 2 årene så hadde vi sex kanskje 2 ganger.

Det er jo ikke grunnen til at det ble slutt, bare for å nevne det. 

Nå som jeg er singel har jeg sex 3-4 ganger i uka. En ny tilværelse med andre ord. 

Anonymkode: 6f1f8...55d

Skrevet

Det kan jo hende hun synes du er dårlig i senga.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herre! Eksen min terroriserte meg psykisk og i 3 år måtte jeg gjøre alt hjemme ink. Forsørge han. Burde sex driften min kommeT innen fra altså? Ok.

Anonymkode: 08cc7...265

....

wow

Skrevet

Har du spurt henne hva hun liker? Har du sagt ømt at du avner sex med henne? At du elsker å stryke på henne, og vil at hun skal ha det godt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...