Gå til innhold

Vondt i hodet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Dette skjedde meg for noen dager siden. Jeg og kjæresten hadde fantastisk sex, men da jeg nærmet meg orgasme begynte jeg å få skikkelig vondt i hodet! Og det gav seg ikke akkurat da jeg kom... Det varte vel kanskje i fem-ti minutter etterpå..

Det er vondt bak i hodet på en måte, og litt nedover nakken og, pulserende smerte..

Vi har ikke hatt sex etter det (han har reist bort), men det skjedde og i dag når jeg koste med meg selv!

Noen andre som har hatt det sånn?? Det er jo krise hvis dette fortsetter!!

Hjelp!! :hår:

Videoannonse
Annonse
Gjest Milah
Skrevet

Har aldri opplevd det selv, men jeg har hørt om det før. Tror ikke at det er helt uvanlig, og tviler på at det er noe farlig.

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg hadde det slik en periode. Jeg husker ikke noe mer, det gikk i alle fall over. Tror muligens jeg kjørte på med paracetamol.

Gjest PusePine (ikke innlogget)
Skrevet

Hadde sex i går og da gikk det helt fint!

Var skikkelig bekymret for at jeg skulle få vondt igjen, så det var deilig at jeg ikke gjorde det!!

:smilorange:

Skrevet

har opplevd det en gang i blant, for min del tror jeg det kommer litt av at jeg puster ganske kort/fort over en lengre periode, noe som faktisk kan skape ett slags "trykk" i hodet. :ler:

Skrevet

Jeg får innimellom vondt i hodet av orgasme og som Aline sier er det på grunn av at jeg puster for fort. Ikke noe farlig og går fort over! :)

Skrevet

Det skjedde med meg noen ganger. Tok ut spiralen og sinnsykheten sluttet.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Det der skjer meg titt og ofte. Heldigvis pleier det å gå over etter noen minutter, men enkelte ganger sitter det i lenge. Noen ganger sitter det foran i panna, er alltid der jeg får vondt i hodet ellers. Men som regel sitter det i bakhodet. Spurte legen min om det, og han mente det rett og slett kommer av at vi kvinner spenner alle musklene i kroppen veldig intenst når vi får orgasme.

Skrevet

Overspente nakke/ skuldermuskler kan enkelte ganger resultere i denne sinnsykt ubehagelige opplevelsen. Har selv erfaring med dette, og gikk til kiropraktor og fikk slakket opp nakken og skuldrene. Var litt flaut å forklare hva problemet egentlig besto i, men jeg fikk inntrykk av at dette problemet slett ikke var uvanlig.

Nå er alt greit igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...