Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med en engang, men han spurte om å møtes igjen til helgen. Likevel er han utilgjengelig bokstavligtalt hele uken. Han jobber som butikksjef 8-16:00, men likevel tar det 6-7 timer før jeg får svar på kvelden. Eksempel kan jeg skrive noe kl 18:00 å få svar kl 00:30. Jeg har sjekket om han er aktiv men eksempel ignorerer meg, men det står «pålogget for 7 timer siden». Betyr dette at han ikke er interessert? 

Anonymkode: 593fd...19d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig ikke interessert. Unntaksvis kan der være noen karer som er ekstremt sjenerte/issues. 

Anonymkode: 4e5c1...77a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig ikke interessert. Unntaksvis kan der være noen karer som er ekstremt sjenerte/issues. 

Anonymkode: 4e5c1...77a

Ja, tenker bare det er rart at han aldri er på telefonen på kvelden og i så lang tid. Normale mennesker er jo på telefonen 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært med en engang, men han spurte om å møtes igjen til helgen. Likevel er han utilgjengelig bokstavligtalt hele uken. Han jobber som butikksjef 8-16:00, men likevel tar det 6-7 timer før jeg får svar på kvelden. Eksempel kan jeg skrive noe kl 18:00 å få svar kl 00:30. Jeg har sjekket om han er aktiv men eksempel ignorerer meg, men det står «pålogget for 7 timer siden». Betyr dette at han ikke er interessert? 

Ja.

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være at han rett og slett er et busy menneske, men, vi lager tid til det som interesserer oss. Glem han. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv holdt på med en butikksjef og han svarte meg alltid etter jobb på kvelden, til og med før jobb og under jobb. Han der er ikke interessert i deg når han ikke svarer før midnatt, og har mest sannsynligvis akkurat tømt seg i en annen dame da. Dessverre, men menn i dag dropper deg og behandler deg dårlig om du ikke er pen nok eller sexy nok. At de enten aldri møter deg og bare chatter eller at det kun blir med ene møtet og han ikke er interessert etter det ene møtet, så har du svaret.

Anonymkode: 05877...dcb

Skrevet
5 minutter siden, Bernardette skrev:

Ja.

Men er han så utilgjengelig fordi han ikke ønsker å snakke med meg? Jeg hadde forstått det dersom han faktisk var pålogget men ikke svarte, men det står han ikke er aktiv på 7 timer 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei Absolutt ikke, kan hende han legger fra seg telefonen når han kommer hjem. og at den ikke styrer livet hans. Herregud, så lenge han gir deg svar, det siste han tydelig gjør før han legger seg er å svare deg. Da er det absolutt mulig han er int. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, tenker bare det er rart at han aldri er på telefonen på kvelden og i så lang tid. Normale mennesker er jo på telefonen 

Ja huff, for en fæl fyr som prioriterer livet istedet for å kaste bort tid på telefonen! 🙄

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er han så utilgjengelig fordi han ikke ønsker å snakke med meg? Jeg hadde forstått det dersom han faktisk var pålogget men ikke svarte, men det står han ikke er aktiv på 7 timer 

Trenger ikke bety at han aktivt går inn for å ignorere deg, men det betyr i alle fall at han ikke bruker en eneste kalori på å sette av tre minutter til å svare deg. Finn deg noe bedre :)

Skrevet
1 minutt siden, mae1234 skrev:

Ja huff, for en fæl fyr som prioriterer livet istedet for å kaste bort tid på telefonen! 🙄

Jeg har vært sammen med en som er slik. Det er faktisk svært frustrerende å være sammen med en som man aldri får tak i. Samboer enda mer ille

Skrevet
2 minutter siden, Bernardette skrev:

Trenger ikke bety at han aktivt går inn for å ignorere deg, men det betyr i alle fall at han ikke bruker en eneste kalori på å sette av tre minutter til å svare deg. Finn deg noe bedre :)

Ja er dette jeg også tenker. Vurderer å bare slette han

Skrevet
2 minutter siden, Bernardette skrev:

Hallo, det siste han gjør før han legger seg er å svare ( 0,30 sender han melding) Her bommer du grovt. Jeg er født i en tid man ikke hadde den type komunikasjon, var det avstand var det brev son gjaldt. Vi fant kjærligheten da også.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normale mennesker er ikke tilgjengelige/ på telefonen 24/7.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Normale mennesker er ikke tilgjengelige/ på telefonen 24/7.

Jeg har aldri møtt noen som svarer en gang hver 6-7 time før, til og med ikke eksen min var så ille som dette

Skrevet
8 minutter siden, HansErik skrev:

Nei Absolutt ikke, kan hende han legger fra seg telefonen når han kommer hjem. og at den ikke styrer livet hans. Herregud, så lenge han gir deg svar, det siste han tydelig gjør før han legger seg er å svare deg. Da er det absolutt mulig han er int. 

Jeg er heller ikke født etter 2000, men nå har vi muligheten til å være mer tilgjengelige - og det er ikke vanskelig å prioritere å legge inn et par minutter i løpet av en dag.

Det er stor forskjell på det, og på å være tilgjengelig 24/7. Jeg selv er overhodet ikke tilgjengelig store deler av dagen, men er det et nytt menneske i livet mitt som jeg er interessert i å holde varm, bruker jeg ikke et døgn på å gi lyd fra meg.

Skrevet
3 minutter siden, Bernardette skrev:

Jeg er heller ikke født etter 2000, men nå har vi muligheten til å være mer tilgjengelige - og det er ikke vanskelig å prioritere å legge inn et par minutter i løpet av en dag.

Det er stor forskjell på det, og på å være tilgjengelig 24/7. Jeg selv er overhodet ikke tilgjengelig store deler av dagen, men er det et nytt menneske i livet mitt som jeg er interessert i å holde varm, bruker jeg ikke et døgn på å gi lyd fra meg.

Men han svarer jo ved leggetid ?

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, HansErik skrev:

Men han svarer jo ved leggetid ?

Men hva gjør han på hver kveld i mellomtiden da? 

Skrevet

Driver å styrer med en fyr nå som "aldri er på telefonen", men etter vi begynte å prate så tar han seg tid til å faktisk være på tlf for å svare meg. Tror ikke jeg hadde orket å styre med han med mindre han faktisk tok seg tid til å svare dessverre. 

Anonymkode: cd283...67a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Driver å styrer med en fyr nå som "aldri er på telefonen", men etter vi begynte å prate så tar han seg tid til å faktisk være på tlf for å svare meg. Tror ikke jeg hadde orket å styre med han med mindre han faktisk tok seg tid til å svare dessverre. 

Anonymkode: cd283...67a

Begynte han å svare deg med engang eller etter du snakket med han om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...