Gå til innhold

Din "tapte" elsker/elskerinne. Hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøker å få i gang litt heftige tanker og følelser her 😉

Beskriv f.eks utseende, bruk første forbokstav etc. Jeg legger inn svar etterhvert. 

Anonymkode: dd12b...728

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbokstav: H.

For Harry, på grunn av den svimlende harryfaktoren som bare lyser ut fra det innlegget her

• Liker 7
Skrevet

Flere, men jeg får velge R.  18 år eldre, og med en erotisk utstråling som mangler sidestykke. 

Anonymkode: 82748...ee9

Skrevet

Han, mye eldre, Ca 14 år. Kjekk, boy band gutt. Men fikk "kalde" føtter pga aldersforskjellen, men klarte likevel ikke å holde meg unna 😊 Ble forelsket. Etterhvert ville jeg noe mer.. Tok mange år å komme over.

O R

Skrevet (endret)

.

Endret av harma
Skrevet

Forbokstaven hennes er K. 8 år yngre enn meg, og vi hadde en seksuell kjemi som savner sidestykke. Vi var/er begge gift på hver vår kant, noe som stoppet oss. Har ikke kommet over henne, vil nok aldr gjøre det heller. 

Anonymkode: b1e84...34b

Skrevet

M. To år yngre kollega som var der og så meg i en periode med mye stress på jobben og dårlige tider hjemme. I tillegg er han den eneste jeg har opplevd sånn altoppslukende seksuell kjemi med, jeg er ikke en person som tiltrekker meg det ofte. Tøyde strikken for langt to ganger. En kveld satt vi bare vi to til stengetid på et utested, den siste timen satt jeg på fanget hans mens vi så hverandre inn i øynene, snakket om alt inkludert sex, og teaset hverandre både med ord og berøringer. Vi hadde nok en idé om at vi ikke var utro fordi vi ikke kyssa, men begge visste nok samtidig at vi var det. Så tøyde vi strikken igjen med sexmeldinger en annen gang. Er over et år siden jeg kuttet kontakten nå, og jeg har byttet jobb, men jeg er fortsatt hekta. Ting er fortsatt dårlig hjemme og det blir nok skilsmisse etterhvert. Så en side av meg føler at her har jeg gått glipp av å utforske noe som kunne vært herlig. I det minste sex på et annet nivå enn jeg har opplevd. En annen side er selvfølgelig fornøyd med at jeg greide å skyve han unna igjen.

Ble langt det her. Viser hvor mye jeg tenker på han et år etter...

Anonymkode: 00095...8ea

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Forsøker å få i gang litt heftige tanker og følelser her 😉

Beskriv f.eks utseende, bruk første forbokstav etc. Jeg legger inn svar etterhvert. 

Dette er helt tydelig én av to;

A) enten er du noens tidligere elsker/elskerinne og ønsker å få bekreftet at han/hun fremdeles tenker på deg, 

eller

B) Du er noens kone/mann som du vet er på KG, og du ønsker å fiske etter om din kjære fremdeles savner etter sin tidligere elsker/elskerinne.

Tragisk uansett.. 

Anonymkode: d2ac6...5a3

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk uansett

Ser ikke hva som er spesielt tragisk med dette i forhold til mange andre idiottråder her.  

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt tydelig én av to;

A) enten er du noens tidligere elsker/elskerinne og ønsker å få bekreftet at han/hun fremdeles tenker på deg, 

eller

B) Du er noens kone/mann som du vet er på KG, og du ønsker å fiske etter om din kjære fremdeles savner etter sin tidligere elsker/elskerinne.

Tragisk uansett.. 

Anonymkode: d2ac6...5a3

Så absolutt ikke. Må en virkelig argumentere for hvorfor jeg starter en diskusjon. Ingen som tvinger deg inn på denne diskusjonen. 

• Liker 2
Skrevet

M. Politimann, hadde rå sex en gang. Vanvittig tiltrekning seksuelt, ikke på andre plan. 

Anonymkode: bb691...770

Skrevet

J. Han er mye eldre enn meg, karismatisk og flott. Sterk seksuell energi/utstråling. Vi har et nært vennskap og har veldig åpne samtaler der vi kan snakke om alt, men er begge gift på hver vår kant.

Anonymkode: 85c3c...c66

Skrevet

M, noen år eldre enn meg. Veldig bra seksuell kjemi. Viste seg at vedkommende hadde partner og barn...

Anonymkode: 5b54c...e38

Skrevet

T, jeg var for ung for han men flere år etterpå angret han på at han hadde valgt ei annen fremfor meg og tok kontakt igjen. Da hadde jeg allerede møtt han som er mannen min idag. Lurer av og til på hva som hadde skjedd om jeg hadde vært singel.

Anonymkode: 3b8f8...3ab

Skrevet

S. Veldig like seksuelt. Hadde rå og deilig sex. Kommer aldri til å komme over vedkommende. Vi er gift i dag, på hver sin kant. 

Anonymkode: c5bb0...049

• Liker 1
Skrevet

O. 

Møttes for maaange år siden. Han sjekket meg opp, og resten av den sommeren når vi havnet på samme fest, endte vi alltid opp med å dele seng, madrass, sofa. Men aldri sex, bare kyssing, kosing, klemming. Og prating.

Møtte han igjen i år i forbindelse med reising. Fortsatt et prakteksemplar av en mann. Kjemien og denne elektriske spenningen fra den gang da, var fortsatt tilstede. Tredve år senere. Gikk til sengs sammen. Sånn omtrent samtlige seksuelle ønsker jeg har i en mann ble oppfylt. Det var vilt, det var rått, det var lidenskapelig, begjærende, himmelsk. Og romantisk, varsomt, forsiktig, sart. Hele pakka - helt perfekt. Etterpå lå vi der - kysset, koste, klemte hverandre. Og pratet. Akkurat som for tredve år siden. 

Anonymkode: 1c1eb...95c

• Liker 4
Skrevet

R - men dessverre mye yngre enn meg

Anonymkode: a0665...227

Skrevet

Laila, og hun var 7 år yngre enn meg. Begge i 20-årene. Hadde dyrisk begjær til hverandre. Hun klarte ikke å holde henda unna kukken min.

Anonymkode: c2f8b...095

Skrevet

Maria, og hun var 2 år yngre enn meg. Begge i 30-årene. Hun gift. Møtte henne på kafeer og vi hadde sex på offentlige steder rundt omkring i byen.

Anonymkode: c2f8b...095

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

R - men dessverre mye yngre enn meg

Anonymkode: a0665...227

Det er det som ofte er som f...    Noen ganger kan man få en veldig sterk tiltrekning/kjemi med noen som er fullstendig feil aldersmessig den ene eller andre veien, eller så "sosialt" feil.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...