AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Noen som har erfaring fra å klage på nav-vedtak ved nav klageinstans? Anonymkode: 820e9...dfa
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg har holdt på med dem i 2 år nå. Nå venter jeg på at trygderetten skal behandle saken min. jeg fikk 4 avslag som i bunn og grunn bare var kopier av det originale avslaget. Advokaten har sendt inn masse ny dokumentasjon som de tilsynelatende ikke har lest i det hele tatt... jeg har gitt opp hele dritten. Håper trygderetten faktisk leser all dokumentasjonen, men jeg har ærlig talt null tro på dette Anonymkode: 1539c...6a3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg fikk avslag på AAP-søknad, var så syk at min mor måtte skrive klage for meg (jeg var 24 på det tidspunktet), fikk medhold og etterbetaling av AAP fra første søknaden. Anonymkode: 125d3...453
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Hva slags vedtak har du klaget på? Det er forskjell på hvor ofte man får medhold. I AAP eller ufør søknader så er det sjeldnere enn stans på dagpenger ol. Anonymkode: 6fc02...f14
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg har faktisk vunnet frem med en klage hos Nav klageinsats. Veilederen som gav meg informasjon om vedtaket ble rett og sett veldig overrasket fordi nesten ingen får omgjort et vedtak etter klage hos Nav. Det var hvert fall beskjeden jeg fikk fra Nav. Anonymkode: 50100...2a6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 https://www.aftenposten.no/osloby/i/qRk6g/40-prosent-faar-medhold-paa-nav-klager#:~:text=40 prosent fikk første halvår,å sende klagen til Trygderetten. Gammel sak dette her, men det er omtrent likt enda fikk jeg beskjed om da jeg var midt oppi det. Anonymkode: 125d3...453
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Kommer vel an på hva en klager på. Klagde på et vedtak om dagpenger en gang for noen år siden, det tok i NAV sin verden ikke så lang tid. 4-5 måneder, mener jeg. Tar nok lengre tid på aap og andre ytelser kan jeg tenke meg. Anonymkode: 10074...5b1
Kittykat Skrevet 13. oktober 2020 #8 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg vant fram med en klage til nav klageinnsats. Jeg klagde flere ganger og siste gangen, så gikk klagen høyere opp og jeg fikk medhold i klagen. Jeg fikk medhold fordi nav/saksbehandleren min ikke hadde gjort jobben sin de gangene det ble sendt avslag til meg på videre aap. Så de lengre oppe i systemet ga meg vedtak og jeg fikk etterbetalt for tiden jeg hadde vært uten aap.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 min klage gikk til retten og jeg vant. dette var en gammel sak fra flere år tilbake men fikk likevel medhold. nav ble slaktet i retten Anonymkode: 6d86c...fbd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 Dårlig erfaring. Leter etter feil i journalen for å ikke godkjenne ménskade. Mener at knivkuttet i fingertuppen var grunnen til leddbånd røyk i håndleddet 😳😂 Gikk i trygderetten her☺️ Anonymkode: 2f27a...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå