Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Som singel for første gang på lenge, vet jeg ikke helt om jeg kjenner spillereglende lenger.. Derfor søker jeg svar her hos dere.. :forvirret:

Etter å ha blitt singel satt jeg en kveld på nettet og leste aviser.. Fant der en link til et møtested på nettet.. Logget meg på der, og kom fort i prat med mange forskjellige menn.. Har truffet et par av dem for en kaffe, men det var ingen suksess.. Men det var en som jeg har skrevet med nesten helt fra starten, som jeg fikk en god følelse for.. Morsom, varm og hyggelig person.. Etter å ha pratet på nett vel en måned, ble vi enige om å treffes for ei pils (bor i samme by)..

Følte selv at det var kontakt fra første stund.. Dette er snart en mnd siden.. Siden det første møtet har det blitt flere møter.. :sjarmor:

Denne uken har han f.eks. ligget over hos meg 2 netter.. Det som forunderer meg er at jeg ser at han drar rett fra meg, og på jobb og logger seg på begge de to nettstedene jeg vet han har profil på.. Og er pålogget hele dagene.. :forvirret:

Vel, vi har jo ikke snakket om at vi har noe forhold, men synes nå vi er på god vei til å få det.. Da blir jeg forundret over at han har behov for å sitte å prate med andre på disse nettstedene.. I profilen hans ligger det jo inne at det er jenter han vil komme i kontakt med for varig forhold... Jeg selv i hvertfall har ingen behov for å sitte å tørrprate for å bli kjent med nye folk, når jeg allerede har en mann jeg har innledet et seksuelt forhold til, og som jeg ønsker å bli bedre kjent med..

Hva tror dere.. Er jeg bare blitt ett tidsfordriv mens han leter etter noe bedre?

Han er liksom ikke typen som jeg ville tro dette om.. Han ble singel etter 18 år for ett år siden, og han har fortalt meg hvor tøft dette var for ham, og hvor langt nede han var i flere mnd.. :forvirret:

Vi er sist i 30-årene..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Han har kanskje holdt på med nett-dating lengre enn du, og har vært på mange "dater" som har vannet ut i intet..? Kanskje vil han derfor fortsette å være tilgjengelig for andre kvinner helt til han vet hvordan det blir mellom dere?

Kanskje du bør spørre ham hva han vil, og si hva du vil, slik at dere spiller med åpne kort?

Men jeg skjønner godt at det ikke er så gøy å se at han fremdeles holder seg tilgjengelig. Selv om det ikke trenger å bety noe!

(En gang jeg prøvde det samme torde jeg ikke logge meg på nettsiden igjen i frykt av at han jeg nettopp hadde datet skulle "se" meg. Det ville blitt flaut, tenkte jeg... men det er tydeligvis ikke alle som tenker slik!)

Gjest Dilla
Skrevet

Hvis du ser at han er pålogget, da betyr vel det at du er pålogget selv også?

Skrevet

Hehe.. Neida.. Trenger ikke å logge meg på for å se hvem som er online.. Så jeg har ikke vært pålogget selv..

Fant bare ut her om dagen at jeg skulle se om han fortsatt var der inne.. og jepp det var han..

Gjest Dilla
Skrevet

Ånei, var ikke sikker på hvordan dette fungerer jeg. Men kan du ikke bare spørre han rett ut? Om han er på utkikk fortsatt. Kanskje han har fått nye venner "der inne" som han holder kontakt med? Kun for vennskapets del?

Skrevet

Kunne jo selvfølgelig spurt ham.. Men synes det er vanskelig sånn i starten.. Det er klart at om vi fortsetter dette og tiden går og jeg fortsatt ser at han er der inne blir jeg å spørre ham..

Men som sagt, synes jeg det er vanskelig nå i starten når vi egentlig ikke har satt ord på hva vi er, eller ikke er....

Har kontakt daglig.. Ligger over hos hverandre.. men har egentlig ikke snakket om hva vi legger i dette.. Men føler jo etterhvert som dagene går, at jeg blir mer og mer følelsesmessig engasjert.. og blir da usikker når det ser ut som han fortsatt er på sjekkern..

Gjest fniseline
Skrevet

Hei,

Er sammen med en jeg traff på Blink...

Etterhvert, når en liksom har funnet ut av hverandre og om en er sammen så synes jeg det er viktig å være åpen om det å være pålogget sånne nettsteder.

Kjæresten min har forandret profilen sin, profilen sier nå at han har kjæreste (som det står i min også... duverden så rolig det blir da...). Han sier til meg at han har kontakt med 2 venner og ei venninne. Han forteller jo om de også osv. så jeg vet jo litt om de nett-vennene hans etterhvert også.

Det å ha en profil som sier at han søker andre kvinner er jo litt rart da, hvis en innleder et forhold, eller? Det er jo veldig lett å forandre en profil litt og evt. forandre den tilbake igjen hvis det ikke blir noe av forholdet?

Hilsen

Fniseline

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis det er Blink det er snakk om så ville jeg ikke brydd meg, er der selv (og kjenner mange) som ikke søker etter noe forhold, bare prater!

Men nå skal jo ikke jeg si noe sikkert heller da

Gjest Milah
Skrevet

Hvis dere ikke er sammen så ser jeg ikke hva problemet er for å være helt ærlig..

Skrevet

er på blink jeg også, og har en profil som er mye mer enn bare til dating.

Jeg ser vel på slike nettsteder som møtesteder hvor man kan treffe nye venner, evnt. kjærester. Jeg har møtt flere venner, både jenter og gutter, på blink. Har enda ikke blitt sammen med noen av dem ;)

Det kan hende han har kontakt med folk han ikke vil miste kontakten med da vet du, og dessuten er slike steder et genialt tidsfordriv på jobb osv... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...