AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Tok denne nå. Er rundt ikm. Har tidligere hatt svake tester over flere dager. Leser på engelske forum at man skal tolke den som positiv? Den er helt rett og symmetrisk, så virker ikke som det er blekk som er på avveie.. Legger ved cb early tatt i går også. Noen tanker? Vet såklart jeg må ta en ny test og vente, men spør her i mellomtiden 🙂 Anonymkode: c9334...0c0
Amatariel Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Den øverste ville jeg tolket som defekt. For mye blekk øverst, og kan uansett ikke se den loddrette streken. Men på den nederste testen ser jeg en svaaak strek. Spennende! 😄
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 9 minutter siden, Amatariel said: Den øverste ville jeg tolket som defekt. For mye blekk øverst, og kan uansett ikke se den loddrette streken. Men på den nederste testen ser jeg en svaaak strek. Spennende! 😄 Jeg ser ingen strek desverre 😞 ts: er det en svak strek i virkeligheten? Kan synse en skygge om jeg “virkelig vil se en strek”. Krysser fingrene for deg🌺 Anonymkode: 99816...00f 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Har ikke tatt ny test i dag. Men denne testen med to horisontale streker utviklet seg til denne ila natten. Så det var nok fargestoff på avveie.. Vet den er ugyldig nå. Men hva tenker dere? ts Anonymkode: c9334...0c0
Tesss Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Hvis det er farge så hadde jeg nok holdt meg unna alkohol O.l og tolket den som en forsiktig positiv, så tatt en ny test. 👍
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 5 minutter siden, Tesss skrev: Hvis det er farge så hadde jeg nok holdt meg unna alkohol O.l og tolket den som en forsiktig positiv, så tatt en ny test. 👍 Vanskelig å se, siden den er svak. Men det virker som det er lyseblått ja. ts Anonymkode: c9334...0c0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 31 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å se, siden den er svak. Men det virker som det er lyseblått ja. ts Anonymkode: c9334...0c0 Jeg hadde tatt en ny test..............(denne er defekt og hadde ikke klart å stole på denne). Anonymkode: 99816...00f
Summeer Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg hadde en negativ som jeg kastet og så oppdaget at var positiv neste morgen. Tok ny test den dagen, og den ble positiv... kjøp en ny test, men vent til imorgen tidlig og test med morgenurin. Hcg nivået skal være doblet til da siden gårsdagens test, så om du er gravid bør den slå ut.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 Tok en nå på ettermiddagsurin som jeg kan skimte noe på. Men det er nok bare skyggestrek. Tar en ny i morgen tidlig ☺️ ts Anonymkode: c9334...0c0 1
supernaturalfan Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok en nå på ettermiddagsurin som jeg kan skimte noe på. Men det er nok bare skyggestrek. Tar en ny i morgen tidlig ☺️ ts Anonymkode: c9334...0c0 Keep us posted! Krysser fingrene for deg 🥰
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 Har opplevd flere ganger å få skyggestreker og at testene har "tørket seg positive" på denne typen clearblue tester og stoler dermed ikke på de med mindre det er en klar positiv innen avlesingsfristen. Anonymkode: 5937a...5a1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 Litt rart at du har fått flere tester med vannrett strek? De gangene jeg har hatt negativ test har det vært blendahvitt i testvinduet.. Anonymkode: a46e8...a33
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #13 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Litt rart at du har fått flere tester med vannrett strek? De gangene jeg har hatt negativ test har det vært blendahvitt i testvinduet.. Anonymkode: a46e8...a33 Samme her. Trodde det var en annen type test men ser det er CB:/ Anonymkode: 99816...00f
Amatariel Skrevet 15. oktober 2020 #14 Skrevet 15. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt rart at du har fått flere tester med vannrett strek? De gangene jeg har hatt negativ test har det vært blendahvitt i testvinduet.. Anonymkode: a46e8...a33 Det finnes to typer CB. Ene er positiv strek ved loddrett strek (blank er negativ). Den andre er positiv strek med kryss (vannrett strek er negativ). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå