AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Som mann lurer jeg på hvordan dere kvinner har det i forhold til fysisk tiltrekning. Jeg er selv seksuelt tiltrukket av menn. Har noen frustrasjonener i den forbindelse. jeg blir på en måte litt "skuffet" fordi tiltrekningskraft handler om det fysiske med menn og ikke det romantiske der jeg fantaserer om å finne en mann å bo sammen med og dele hverdagen med. Når jeg tenker på menn, tenker jeg på hva jeg har lyst å gjøre med kroppen hans og hva han skal gjøre med med meg. Hvordan er det for dere kvinner, er det noen som har denne sterke fysiske tiltrekningen og ønske om å gjøre konkrete ting, eller er det andre forhold som er viktigere? Hvor viktig er sex kontra romantiske del og drømmen om hverdagen? Anonymkode: b05d8...dfc
Anita Gutan Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Det er veldig vanlig å først bli tiltrukket av noens utseende. Når jeg ser attraktive menn så tenker jeg ikke på hus og barn, fordi jeg ikke kjenner personen. Jeg ønsker naturligvis ikke å slå meg til ro med hvem som helst. Fremtidstanker kommer vell litt etterhvert som man blir kjent med vedkommende. 2
Trolltunge Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Ja takk begge deler! Man må ikke velge det ene eller det andre. Alt i en pakke er best.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Så begge deler er oppnåelig mener dere? Høres jo lovende ut det. Bare merker den fysiske spenningen til tider vokser litt over hodet på meg. Samtidig som jeg stiller spørsmål med muligheten for noe som er mer enn "bare" seksuell tiltrekning/lyst. Anonymkode: b05d8...dfc
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg var nok mer romantisk da jeg var yngre.. dagdrømte om søte ting. Nå dagdrømmer jeg hvertfall mye mer om det fysiske. Anonymkode: 38ebc...224
Milky Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Det første jeg blir tiltrukket av er selvfølgelig utseende. Liker en ordentlig stor mann, høy/brede skuldre, gjerne skjegg og mørke trekk. Men syne selvfølgelig personlighet er viktig også! Utseende vekker interessen, og personlighet er det som får meg til å bli eller dra. Liker en voksen og moden mann, respektfull osv. Er han ikke det så blir jeg ikke særlig kåt desverre. Må være en blanding. Også synes jeg blikk, holdning, måten man prater på osv også spiller inn på om jeg synes en mann er sexy eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå