AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Hvis en mann kan ha utrykkt eller synes en annen mann er kjekk? F.eks se på Jan Thomas på tv i et eller annet innslag av han, og smile til noe han sier. Generelt liker han på et vis (inntrykket mitt) Eller f.eks kommentere under tennis for menn på tv- "Ikke rart disse har stram rompe, hehe." Har registrert at samboer gjennom mange år, har sagt dette, gjort dette, opp igjennom. Tegn på noe homofili/ bifil her? Skal sies at partner er over 50 år. Har barn med to forskjellige kvinner. Han har to stk i slekta som er homofile. Har alltid hatt veldig lav libido. (Sex flere mnd i mellom) Men veldig opptatt av trening og holde kroppen fit. Sikkert et teit spørsmål. Spør likevel 😊 Anonymkode: 926b2...594
Bunuel Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg kan fint se/mene at andre menn er kjekke selv om jeg er heterofil. Det med å bemerke stramme rumper er ikke noe jeg ville gjort selv, men er vel ikke akkurat et bevis for at noen er homofil/bifil. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 På ingen måte. Jeg har datet både bifile og pinlig hetero menn, og min erfaring er at alle menn er i stand til å vurdere andres menns attraktivitet, enten det er med fokus på hva de selv har lyst på eller hva de anser som "sterke konkurrenter" Så de kan kommentere både et pent fjes, en velbygd kropp eller godt game med kvinner, uten at det ligger noe mer i det. Anonymkode: 0a555...a24 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 om du er bifil eller homofil, så er det om du kan bli forelsket i samme eller begge kjønn. biseksuel eller homoseksuel er om man kan ha sex med begge eller samme kjønn. ikke bland følelse med opphisselse. det er to vidt forskjellige ting uansett hva den puritanske delen av KG mener. Anonymkode: 465e2...501
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Nei, det handler jo mer om at man legger merke til det. Jeg er lesbisk, og jeg kan se om en mann er kjekk. Jeg kan til og med se en film eller en serie og like å se den kjekke mannen, eller tenke "wow, han var godt trent". At noen er behagelig/fin å se på er ikke seksuelt for min del. Jeg kan like dem, men mer som en 11-12-åring som syns nabogutten er kjekk, man liker personen, men tenker ikke på å gjøre noe med dem, liksom. Anonymkode: 42d04...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå