Gå til innhold

Kommunikasjonen er ikke helt tilstede...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei kjære KG brukere!

Jeg vil gjerne legge frem et lite personlig dilemma for dere. Kanskje noen kan se ting klarere enn meg her og gi meg råd.

Saken er den at jeg og kjæresten min ikke kommuniserer som jeg skulle ønske. Klart vi er flinke til å snakke til hverandre; men det er nettopp det... TIL hverandre. Jeg savner å kunne se ham inn i øynene og prate saklig og lenge om ting som engasjerer meg og ham, om livet, fremtiden vår. Han er en sånn "Vi tar det som det kommer" type. Det har sin sjarm, og forenkler jo en del ting, men jeg liker å være sikker, ha faste "grenser og regler", samt å sitte lenge og bare prate uten å ha noe formål med det.

Er det en god, tilgjengelig venninne jeg savner? Kanskje. Hva tror dere?

Egentlig er jeg veldig fornøyd med forholdet vårt, og vi er i ferd med å bygge vår fremtid sammen.

Er det for mye forlangt å få låne et lyttende øre en kveld en gang i blandt, og ikke bare få et "Hyyysj, det er straks NYPD Blue på TV" eller noe sånt i retur?

Er jeg for storforlangende?

Og hvor finner jeg i tilfelle en voksen venninne som har opplevd litt og vet å sette pris på den gode samtalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen menn er vanskelige sånn ja :ler: Vrir seg unna hver gang du har lyst å ha en seriøs samtale med dem... Jeg maser helt til han svarer på spørsmålene mine jeg :blunke: Men det skjer ikke ofte. Han er nemlig veldig nysgjerrig på sånne ting. I mitt forhold er det gutten som vil ha dype samtaler :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er vel typisk en viss manne-type det,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :lol:

Klarer aldri å oppdra han. Da får du heller finne deg en ny! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hvis dere går ut og spiser eller noe sånt. gjør noe sammen bare dere to? Så blir dere "presset" til å snakke sammen bare dere to uten NYPD som forstyrrer. Si at du har lyst til at dere skal ha en koselig kveld sammen hvor dere kan uforstyrret nyte hverandre.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...