Gå til innhold

Annerledes mens etter SA

supernaturalfan

Anbefalte innlegg

Siden min SA i juli har jeg hatt mens i aug og september, og den kom i går. 

I aug og sept var det 4 dager med sålite blødning at jeg kunne bruke samme truseinnlegg i flere timer.. Og hittil ser det ut som det starter likt.. Etter disse 4 dagene kommer det 2 eller 3 dager med mye blødning før det gir seg ila 1 dag. Så mensen i 7-8 dager. 

Før SA hadde jeg blødning i 4-5 dager med jevn driv fra dag 2. 

Andre som har opplevd endring i menstruasjonen etter en SA? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har noe hormonkrøll etter SAen. Er ikke så uvanlig, men skikkelig kjedelig. 
Kroppen greier stort sett å ordne det selv med tiden. 
Opplevde menstruasjonsendringer etter min SA og oppsøkte Gynekolog etter 4 mnd. Fikk da en sprøyte får å få i gang eggløsningen igjen. Blei gravid igjen syklusen etter. 

Anonymkode: b6874...af6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har noe hormonkrøll etter SAen. Er ikke så uvanlig, men skikkelig kjedelig. 
Kroppen greier stort sett å ordne det selv med tiden. 
Opplevde menstruasjonsendringer etter min SA og oppsøkte Gynekolog etter 4 mnd. Fikk da en sprøyte får å få i gang eggløsningen igjen. Blei gravid igjen syklusen etter. 

Åh ❤️ 

Jeg fikk positiv på EL test i sept, så da får jeg vell eggløsning? 

Har vurdert siste dagene å oppsøke lege og høre om jeg burde fått en sjekk eller hva 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lallana

Hadde SA i februar, og de første syklusene etterpå var flere dager lengre enn vanlig, med mer blødning. Nå har jeg begynt å spotte et par dager før mensen kommer også, noe jeg aldri har gjort tidligere. Har også opplevd mer temperatursvingninger og tregere temperaturøkning etter eggløsning. Så nå tenker jeg at jeg jo burde få sjekket det ut. Du også! Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, supernaturalfan skrev:

Åh ❤️ 

Jeg fikk positiv på EL test i sept, så da får jeg vell eggløsning? 

Har vurdert siste dagene å oppsøke lege og høre om jeg burde fått en sjekk eller hva 🤔

Jeg og fikk positive EL tester, men viste seg at kroppen ikke greide å slippe egget allikevel (påvist på blodprøve i etterkant). Derfor endret menstruasjon og spotting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og fikk positive EL tester, men viste seg at kroppen ikke greide å slippe egget allikevel (påvist på blodprøve i etterkant). Derfor endret menstruasjon og spotting. 

Takk for svar! Tror jeg kontakter legen å hører 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde MA i juni. Fått helt merkelig mens etterpå. Jeg blør veldig mye i 3 dager, så bare spotter jeg i to, nesten hvitt, så blør jeg en del dag 6 og 7, så spotter jeg til dag 10 hvor eltest viser high. Blør liksom altfor lenge men det er visst normalt. Har ingen myomer el lignende

Anonymkode: ce258...a5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 9.21, AnonymBruker skrev:

Hadde MA i juni. Fått helt merkelig mens etterpå. Jeg blør veldig mye i 3 dager, så bare spotter jeg i to, nesten hvitt, så blør jeg en del dag 6 og 7, så spotter jeg til dag 10 hvor eltest viser high. Blør liksom altfor lenge men det er visst normalt. Har ingen myomer el lignende

Anonymkode: ce258...a5d

takk for svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...