Gå til innhold

Utleier urinerte inni vaskemaskina mi og på alle tingene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flytta nylig og det hsr vært eb flytteprosess. Måtte kaste alle produkter og ting på badet fordi utleier hadde tatt seg inn i leiligheten mens jeg var vekke og gjort mye rart med tingene mine. 

Jeg kasta alle hvitevarer, helt ny mikrobølgeovn jeg ikke tør å bruke pga alt det andre han har gjort, all mat, alt av kjøkkenutstyr, bl a SMEG vannkoker som jeg elska, alle klærne mine fordi han hadde sperma og urinert på de, bøker til over 10000kr er ødelagte, og måtte kaste sofa og senger da han hadde urinert på de også.  Alle barnets klær, og sko, og fant ut at vaskemaskina hadde han urinert inni. 

Så. Hva gjør jeg med vaskemaskina? Jeg har ikke råd til å kjøpe ny da jeg har brukt tusenvis av kroner på nye klær og nytt kjøkkenutstyr. Hvordan kan jeg rense den? Selv om jeg nesten kaster opp ved tanken, MÅ jeg ha vaskemaskin og får ikke kjøpt ny maskin før ved juletider. Hva er deres beste tips, til å desinfisere den på best mulig måte? Spraye den med Dettol? Noe jeg IKKE må gjøre for å ødelegge den? Jeg har kjørt maskinvask på 90 ° med vaskemiddel og skyllemiddel men bare det å vite hva vedkommende har gjort, gjør at jeg vemmes. 

Anonymkode: 60e0b...4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du anmeldt? Dette må anmeldes!

Anonymkode: 097f7...d16

• Liker 36
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du anmeldt? Dette må anmeldes!

Anonymkode: 097f7...d16

Ikke enda. Det er så mye å anmelde, dette er bare en part av det han har gjort. 

Jeg trenger virkelig tips til hva jeg skal gjøre med maskinen for jeg må vaske klær.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger virkelig tips til hva jeg skal gjøre med maskinen for jeg må vaske klær.

Du burde jo anmeldt før du kastet bevisene

• Liker 29
Skrevet

Det holder vel å kjøre maskinen? Klær med tiss blir jo rene av å bli vasket i maskin. 

Anonymkode: 0a41e...16b

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Illuminatum skrev:

Du burde jo anmeldt før du kastet bevisene

Alt har skjedd gradvis. Kunne ikle ha urinstenkede møbler og ting værende. Politiet ville ikke ha gjort noe uansett. Hvordan skulle de ta det på alvor, at utleier har tatt seg inn og gjort hærverk, når de ikke tar drapsforsøk på alvor? 

Har mange andre bevis på alt det andre han har gjort, og to vitner på at han urinerte på klærne. De måtte kastes.

• Liker 2
Skrevet

Kaster du ungene sine klær om de tisser på seg? Jeg forstår at det er ekkelt, men det går jo bort i vask! 

Anonymkode: 8a28b...b3e

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du MÅ anmelde denne jævla skiten!

Når et gjelder vaskemaskinen kan du vaske i en omgang uten klær med eddik, hell eddik i selve vaskemaskinen og i de små rommene der vaskepulver og tøymykner går. På de måten renser du vaskemaskinen og eventuelle lukter forsvinner...eddikk lukta blir ikke hengende igjen når det er tørt. 

Anonymkode: 697ad...9ba

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt har skjedd gradvis. Kunne ikle ha urinstenkede møbler og ting værende. Politiet ville ikke ha gjort noe uansett. Hvordan skulle de ta det på alvor, at utleier har tatt seg inn og gjort hærverk, når de ikke tar drapsforsøk på alvor? 

Har mange andre bevis på alt det andre han har gjort, og to vitner på at han urinerte på klærne. De måtte kastes.

Du måtte ikke kaste klær. Du vasker dem bare i vaskemaskinen! Du høres ikke helt 100% ut når du ikke vet slike ting...

• Liker 15
Skrevet (endret)

Får prøve og bruke klor eller overflatedesinfeksjon

det kverker nok det😊

skal MYE til for at en vaskemaskin er ubrukelig.

her må man fram med gummihanskene og gjøre den ren

kan bruke edikk og vann på micron, eventuelt klor der også.

hørres ikke så lurt og forsette og bo der, vis huseier er sånn😛

det kan jo likså godt skje ved fler anledninger?

Spesiell situasjon.

Endret av Sunset90
Skrevet

Kan du i det minste kontakte Leieboerforeningen eller "Reduser husleia"-aksjonistene? Dette må ut og frem. 

Anonymkode: b763e...5c9

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klær må da ikke kastes fordi det er kommet urin på dem.

Anonymkode: 1089a...8f6

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du måtte ikke kaste klær. Du vasker dem bare i vaskemaskinen! Du høres ikke helt 100% ut når du ikke vet slike ting...

Så du ville ikke kastet klær som en ekkel fyr har pisset på? Deg om det, og det er forskjell på barnet sitt og denne scumbagen.

• Liker 4
Skrevet

Dette lukter råttent. Historien altså. 

Anonymkode: fd9b4...61c

• Liker 16
Skrevet

Urinering (og sæd) i vaskemaskin er ekkelt men er ikke noe farlig. Kjør skylleprogram med kaldt vann først. Så vaskeprogram, den lengste og varmeste klærne dine tåler. Og bruk eddik istedende skyllemiddel hvis du tror det fortsatt kan lukte, men det tror ikke jeg. Urin er ikke farlig mest fordi det ikke inneholder noe uoppløselig. Bæsj ville vært mye verre fordi menneskebæsj, bortsett fra babybæsj av morsmelk, løses ikke opp i vann. :) 

Anonymkode: a07b4...421

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lukter råttent. Historien altså. 

Anonymkode: fd9b4...61c

Samme her, tror ikke en dritt på dette 

Anonymkode: 23aa8...b69

• Liker 6
Skrevet

Æsj.. Hvorfor?? 

Fy f så nasty, og utrolig trist at politiet ikke gjør noe med det. Er det meningen at slikt bare skal få slippe unna og du må betale alt?? Wtf.. 

Kan innbo forsikringen dekke sånt? 

Kanskje du kan slenge de nedtissa klærne og diverse søppel i hagen hans? Eller evt veggedyr...? 

Anonymkode: 1da3b...d96

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanken på det han har gjort og ikle seg klær som er inntil huden etterpå er vemmelig. Ville DU ha kledd deg i klær som et sykt menneske hadde urinert og spermet på? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her, tror ikke en dritt på dette 

Anonymkode: 23aa8...b69

Hvorfor ikke? Fordi det vanligvis er leietakerne som er syndebukken? Ikke mulig at det går andre veien?... 

Anonymkode: 1da3b...d96

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ville ikke kastet klær som en ekkel fyr har pisset på? Deg om det, og det er forskjell på barnet sitt og denne scumbagen.

Nei jeg hadde faktisk ikke gjort det. Ikke hvitevarer heller er jo bare å vaske det ordentlig eventuelt med klor osv. altså hvitevarer klær kunne til nød blitt vasket to ganger det hadde jo vert ren. Sofa er vel det eneste som man kanskje må kaste. Og sperm er det seriøst bare å vaske.

Anonymkode: 1f1bb...057

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...