AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Fwb ikke hatt sex med siden i fjor men beholdt kontakten. I det siste prøvd å treffe nye og nå har jeg møtt en hyggelig en men har ikke samme følelser for han som fwb mannen. Men fwb har valgt å ikke bruke noe mye tid på meg det siste året. Jeg sa det er stusselig å vente på han. Han sa bare treff andre helt greit. Tok han på ordet og gjorde det. I går spurte fwb om jeg har truffet noen? Ja sa jeg gjort det. Bra for deg var svaret. Kult tenkte jeg. Mot all tilfeldigheter møtte jeg fwb på en circle k helt tilfeldig og han skulle ikke være her nå. Men det hadde dukket opp ett kurs fbm jobb. Vi drakk en kopp kaffe i bilen min og skravlet så måtte jeg kjøre. Han tar tak i meg og klemmer meg og kysser meg to ganger 🙈🙈🙈er det rart en blir litt forvirra? Uansett fwb er totalt opptatt med familie forpliktelser... som 3 barn, jobb, skole og to ex’er... så jeg skal fortsette å treffe min nye venn tenker jeg. Anonymkode: 3bd3c...a87
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Tror du bare skal se forbi hans eiertrang Anonymkode: aae92...b30
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Fuck With Buddy? Forward Fuck With Buddy? FatherWithBaby? Kan vi ikke roe ned med disse forkortelsene og skrive så folk slipper sitte med håndboka for "siste nytt i idiotiske forkortelser"? Anonymkode: c5ed4...75a 1
*Mocca* Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Uansett kyss der, så har han vist klart og tydelig at han ikke ønsker å fortsette relasjonen med deg. Han sier jo til og med at det er bra du har funnet noen nye 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå