Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fwb ikke hatt sex med siden i fjor men beholdt kontakten. I det siste prøvd å treffe nye og nå har jeg møtt en hyggelig en men har ikke samme følelser for han som fwb mannen. Men fwb har valgt å ikke bruke noe mye tid på meg det siste året. Jeg sa det er stusselig å vente på han. Han sa bare treff andre helt greit. Tok han på ordet og gjorde det. I går spurte fwb om jeg har truffet noen? Ja sa jeg gjort det. Bra for deg var svaret. Kult tenkte jeg. Mot all tilfeldigheter møtte jeg fwb på en circle k helt tilfeldig og han skulle ikke være her nå. Men det hadde dukket opp ett kurs fbm jobb. Vi drakk en kopp kaffe i bilen min og skravlet så måtte jeg kjøre. Han tar tak i meg og klemmer meg og kysser meg to ganger 🙈🙈🙈er det rart en blir litt forvirra? Uansett fwb er totalt opptatt med familie forpliktelser... som 3 barn, jobb, skole og to ex’er... så jeg skal fortsette å treffe min nye venn tenker jeg.

Anonymkode: 3bd3c...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare skal se forbi hans eiertrang

Anonymkode: aae92...b30

Skrevet

Fuck With Buddy? Forward Fuck With Buddy? FatherWithBaby? 

Kan vi ikke roe ned med disse forkortelsene og skrive så folk slipper sitte med håndboka for "siste nytt i idiotiske forkortelser"?

Anonymkode: c5ed4...75a

• Liker 1
Skrevet

Uansett kyss der, så har han vist klart og tydelig at han ikke ønsker å fortsette relasjonen med deg. Han sier jo til og med at det er bra du har funnet noen nye

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...