Gå til innhold

Å bo sammen etter brudd.. bare vondt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får folk til å bo sammen etter brudd? 
Det er jeg som går. Han er helt knust.. 

men i prosessen med å selge hus +++ har ingen av oss noe annet sted å bo. 
hans fortvilelse begynner å gå over i sinne og han kjefter og smeller hele tiden. 
ellers er d dørgende stille og stemningen er utrolig ekkel. 
jeg har barn som bor her. Ikke han. 
de blir selvsagt negativt påvirket 😓

Anonymkode: adc7c...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger dere krisehjelp? Kansje du kan ta kontakt med noen?

Anonymkode: 57a0b...c9e

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger dere krisehjelp? Kansje du kan ta kontakt med noen?

Anonymkode: 57a0b...c9e

Vet ikke hvem det skulle være i tilfelle..? 
krisesenter er ikke riktig. 
han er ikke voldelig eller truende. 
bare sint, lei seg og frustrert. 
blir bare utrolig vondt å bo på denne måten i minimum 1 mnd til 😓

Skrevet

Det er helt grusomt, jeg har vært der selv. Det er jeg som ble dumpet, og det var ulidelig smertefullt å måtte forholde meg til h*n i mange uker. Hjalp på at h*n forlot huset i timer for å gå tur etc, så jeg fikk puste litt. 

Anonymkode: 2ce48...480

• Liker 1
Skrevet

Kan dere leie et lite sted sammen som han kan bruke f.eks? 

Anonymkode: 7126c...706

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hans fortvilelse begynner å gå over i sinne og han kjefter og smeller hele tiden. 

Jeg og eksen leide en hybel vi byttet på å bo i. Hvis dere har råd.. Men kanskje vanskelig om du har full omsorg for barna dine. 

Anonymkode: 4b40d...97e

Skrevet

Jeg og min eksmann bodde under samme tak i 5 mnd! Der og da var det utrolig vondt men idag er jeg faktisk glad det ble sånn for da jeg fikk flyttet ut hadde vi pratet ut så mye om bruddet at vi faktisk skiltes uten bitterhet. Så klart det var grining og noe krangling men mest prating om hvorfor. Jeg forsto mer av hans valg og tanker etterhvert og tror at om jeg hadde kunnet flytte ut asap hadde det vært mye hat og bitterhet. Vi gikk selvsagt til familievernkontor og fikk også krisetime på dps før det. Viktig å komme seg litt ut av huset i en sånn situasjon. Jobben blir et fristed. Prøv å skjerme ungene selv om det kan være vrient. Han trenger å rase ut litt nå, sorg går jo i bølger. Ta i mot all hjelp dere kan. Stor klem.

Anonymkode: cf00e...aee

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du må stille ham et ultimatum om å beherske seg eller han må flytte omgående. 

Anonymkode: 50462...7d4

Skrevet

Skjønner deg godt. Vi bor sånn nå (har felles barn) og må bo sånn i nesten 3 måneder til. Da overtar jeg huset jeg har kjøpt. 😓 jeg teller ned dag for dag. Hver kveld jeg legger meg tenker jeg på at jeg har klart en dag til. Prøver å ikke tenke så langsiktig, for da blir det uutholdelig. 

Anonymkode: aeb15...be1

Skrevet

Det er forferdelig! Føler med meg. Her klarte vi heldigvis å skjerme barna mye (felles barn), men det var 3 grusomme måneder.

Vi passet på å dele helgene da, En av oss reiste alltid bort i helgen. Det hjalp. Så hvis dere har mulighet til noe sånt så vil jeg anbefale det. Så får man litt pause.

• Liker 1
Skrevet

Vi gjorde ikke det. Eksen flytta ut og vi spleisa på hans lille hybel inntil jeg fikk inn leieboer. Nå er boligen solgt. 

Anonymkode: 61a55...ffc

Skrevet

litt seint å se etter livbåt, når skuta har sunket.

Anonymkode: 94f8b...79f

Skrevet

Jeg og eksmannen bodde sammen 6 uker etter bruddet før jeg fikk flyttet. Jeg passet på å ha en bag i bilen med basic toalettsaker og et skift, i tilfelle jeg følte for å sove hos foreldre eller venner :)

Det gikk greit, for vi var enige i bruddet. Ser for meg det er tøffere om den ene er knust ja. Jeg passet på å bruke myyye tid utenfor huset, er det noe du og barnet/barna kan gjøre? Eventuelt avtale litt at dere bytter på kvelder hvor dere er i huset. F.eks at du og barna har huset mandager, onsdager, fredager, og at han har tirsdager og torsdager. Helg litt om hverandre. Da kan dere ut og gå tur, besøke venner eller familie osv når dere er ute av huset.

Anonymkode: cd89b...794

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...