AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Vanskelig å finne en tittel til spørsmålet mitt. Men skal snart på ordinær ultralyd og lurer på om det er noe man kan gjøre i forkant for å gjøre det enklere for den som tar ultralyden og se det hen skal se? Bør man feks tisse rett før for å ha tom blære, eller bør man la det være? Bør man spise sukker først, eller drikke noe kaldt for at babyen kanskje beveger seg mer, eller er det lettere om man lar det være? Mulig dette er helt tullete å tenke på, men vil bare få mest mulig ut av timen og lettest mulig sånn at den som ser skal få se det den skal se av organer og om er som det skal.. Anonymkode: a6975...a81
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg fikk brev sammen med innkallelsen der det stod at jeg ikke burde spise noe eller drikke noe sukkerholdig to timer før. Det ville gjøre at de kunne se bedre. Det kan være lurt å tømme blæren også. Anonymkode: 6b26b...050 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Tror ikke det har så mye å si, babyer sover jo også på dagen. Jeg drakk masse cola før oul, fordi det var lang kjøretur, men baby sov han 😊 med forrige bevegde hun seg en del, men ikke lett å se kjønnet feks. Jordmor fikk målt det hun skulle begge gangene, så de finner nok en måte uansett tror jeg 😊 Anonymkode: 47489...7be
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk brev sammen med innkallelsen der det stod at jeg ikke burde spise noe eller drikke noe sukkerholdig to timer før. Det ville gjøre at de kunne se bedre. Det kan være lurt å tømme blæren også. Anonymkode: 6b26b...050 Det kan ikke jeg huske at jeg leste....😅 Meg med colakommentaren over.. Anonymkode: 47489...7be 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Tusen takk for svar😊 Anonymkode: a6975...a81
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Anbefaler å tisse først, hos meg ville de også ta innvendig ul, men vet ikke om det er vanlig eller var pga historikk med SA? Var lite behagelig siden jeg måtte tisse. Anonymkode: a1d5c...dd3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Tok nylig innvendig ultralyd hvor jeg ikke rakk å tisse først. Gynekologen sa "oi, må du tisse?" fordi hun så at blæren var full, men det eneste "problemet" var at det kunne bli ubehagelig for meg. Hun så det hun skulle ellers. Anonymkode: 2eb32...1e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå