AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Egentlig lei meg for det. Vi har ikke hatt sex, men bare det at det er null interesse når jeg kontakter han eller timesvis før svar og da kanskje da en stavelse ord. Hva gjør jeg nå da? Hadde håpt på sex! Anonymkode: 1166e...110
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig lei meg for det. Vi har ikke hatt sex, men bare det at det er null interesse når jeg kontakter han eller timesvis før svar og da kanskje da en stavelse ord. Hva gjør jeg nå da? Hadde håpt på sex! Anonymkode: 1166e...110 Spurte han om han hadde planer og det eneste han skrev var jepp. Og da jeg skrev: Kos deg. Skal ikke spørre flere ganger fikk jeg ikke svar 😔 Anonymkode: 1166e...110
Hippogriff Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg nå da? Anonymkode: 1166e...110 Går videre, for tydeligere signaler enn dette på at han rett og slett ikke er interessert, skal man vel lete lenge etter? Med mindre det er noe spesielt akkurat nå som gjør situasjonen unormal, så er det vel et signal om at han ønsker å få være i fred? 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 15 minutter siden, Hippogriff skrev: Går videre, for tydeligere signaler enn dette på at han rett og slett ikke er interessert, skal man vel lete lenge etter? Med mindre det er noe spesielt akkurat nå som gjør situasjonen unormal, så er det vel et signal om at han ønsker å få være i fred? Du har vel rett. Ingen ønske om kontrakt med meg. Anonymkode: 1166e...110
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har vel rett. Ingen ønske om kontrakt med meg. Anonymkode: 1166e...110 Kontakt skulle deg stå. Anonymkode: 1166e...110
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Finn deg noe bedre. Ikke la din verdi ligge i hans hender. You rock! Anonymkode: fc402...114
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Han høres jo ikke sånn kjempeinteressert ut i grunn. Er det kun sex DU er ute etter kan du jo spørre om dere skal møtes en dag for å ha sex, men er det mer du er ute etter tror jeg ikke jeg ville tatt mer kontakt og heller funnet noen andre som er mer interessert. Anonymkode: 75f9d...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå