AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 I mitt forrige forhold var jeg og barnet vårt alltid nr 2. Jobben kom først og etter 5 år sammen hadde jeg fått nok. De første 9 månedene av barnets liv var jeg alene med det nesten. Fikk rier 10 uker før termin og selv om legen hadde sagt at fødselen kunne starte når som helst valgte han feks å dra på en jobbreise som var 8 timer unna med fly. Jeg måtte bo med mine foreldre den uken. Møtte tilfeldig på sjefen hans som sa at de hadde sagt at han måtte bli hjemme tilfelle fødselen startet, der var med andre ord ikke en pålagt jobbreise. Det er nå to år siden vi gikk fra hverandre og jeg har møtt en ny mann. Vi har datet i noen måneder og alt har vært helt supert. Det jeg savner er kommunikasjon. Han var feks i hjembyen min og sa han skulle bli til tirsdag, plutselig var han borte da jeg kom hjem på søndag og ble borte i 3,5 uke uten å gi noe beskjed. Han var veldig tydelig på at han reiste mye da vi møttes og den delen er helt grei. Problemet mitt er mangel på beskjeder. Føler meg da automatisk som nr 2 igjen og jeg liker ikke den følelsen.. Mulig jeg bare overreagerer siden jeg har en litt kjip historie med å være nr 2. Hva tenker dere er normalt å forvente av en man dater? Det skal også sies at vi er der hvor vi kun dater hverandre. Anonymkode: 4a460...cd3
mae1234 Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Nei, du overreagerer så alldeles ikke. Er han helt fjern? I hvilken verden er det ikke en selvfølge å si ifra til kjæresten sin at man blir borte i nesten en mnd? Han der høres ikke ut som noe å satse på for din del. Finnes menn som faktisk respekterer deg. 6
PM75 Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 3,5 uke?? Uten å gi beskjed? Hadde vært uaktuelt for meg! 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Takk for svar. Da skal jeg ta en prat med han ang det. Ville bare ikke virke som en drittkjerring. Anonymkode: 4a460...cd3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 2 timer siden, PM75 skrev: 3,5 uke?? Uten å gi beskjed? Hadde vært uaktuelt for meg! Det hadde vært dealbreaker for meg.... Anonymkode: 08fb0...7c9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Det er ille nok å ikke gi beskjed om at han drar bort i 3 uker, men ga han ikke lyd fra seg i løpet av de 3 ukene heller? Og du fikk ikke no "ha det", heller? Jeg hadde iallfall vært fra meg av skrekk om fyren bare hadde forsvunnet og ikke gitt lyd fra seg på ukesvis. Ren tortur. Anonymkode: f23d9...6e9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ille nok å ikke gi beskjed om at han drar bort i 3 uker, men ga han ikke lyd fra seg i løpet av de 3 ukene heller? Og du fikk ikke no "ha det", heller? Jeg hadde iallfall vært fra meg av skrekk om fyren bare hadde forsvunnet og ikke gitt lyd fra seg på ukesvis. Ren tortur. Anonymkode: f23d9...6e9 Han har gitt lyd fra seg, men sa ikke ha det. Skulle vært i hjembyen min til en tirsdag, dro plutselig på søndagen. Jeg sendte han SMS før jeg la meg med god natt og da svarte han med at han ble borte den natten. Som endte med at han ble borte i 3,5 uke.. Anonymkode: 4a460...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå