AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Noen som har noen tips? På arbeidsplassen min er det en gjeng som er venner på fritiden og har vært det i mange år. Det er klart de skal få lov til å ha det kjekt på jobb, men jeg føler meg ekskludert. De er hyggelige alle sammen, men med en gang de samles samtidig, er det snakk om hvor kjekt de hadde det i helga, hvor de skal spise neste helg osv.. Vi skal f.eks ikke ha julebord pga koronaregler, men de som allerede er en gjeng møtes støtt og stadig.. Jeg overlever, men synes det skaper et giftig/ekskluderende arbeidsmiljø Anonymkode: d2e88...a5e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Er det kun du som ikke er med i denne gjengen på jobb, eller er det andre også? Anonymkode: c9e1d...7f8
Camillapb Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Hvor mange er dere som jobber sammen? Er det kun du og den gjengen eller er det flere som ikke blir inkludert? Spør om dere skal samles en gang? Så kommer du kanskje nærmere dem
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Du er vel uinteresant/irriterende for de da? Det er alltid en grunn. Jeg hadde ekskludert deg for bruken av ordet giftig, det stinker Social Justice Warrior. Anonymkode: bea03...31f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Ta nå litt initativ selv da om du vil være med på fritiden. Det er ørten tråde på KG om folk som overhodet ikke vil ha noe med kolleger å gjøre utenom jobb, da er det ikke så rart at andre ikke inviterer med. Neste gang de snakker om å forsøke den nye restauranten i sentrum, sier du f.eks "Å den har jeg så lyst å prøve, kan jeg bli med dere?" Anonymkode: ec33f...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå