Gå til innhold

hvilke av de tre CSI seriene liker du best ?  

33 stemmer

1. 1. hvilke av de tre CSI seriene liker du best ?

• Alternativ 1 CSI Lase Vegas
      29
    • Alternativ 2 CSI Miami
      2
    • Alternativ 3 CSI New York
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Las Vegas er absolutt best.... Syns de har kommet i "riktig" rekkefølge jeg... Den beste først og så blir det bare dårligere og dårligere....

Skrevet

Jepp, jepp, Las Vegas er best! For meg er Miami på en god andre plass og New York når ikke en gang opp på pallen

Gjest Sesselja
Skrevet

Las Vegas er best.

Miami irriterer meg med overdrevent bruk av gult lys/farger, pluss Horatios standard posering: bena fra hverandre, hendene på hoftene, ser til siden, av og på med solbriller, leverer en dårlig one-liner som så repeteres.

New York er som en billig kopi.

Gjest Milah
Skrevet

Las Vegas er uten tvil best! Men er det ikke gjerne slik da? Den første er best, den andre er så der, mens den tredje kunne de like gjerne latt være å produsere!

Skrevet
Las Vegas er uten tvil best! Men er det ikke gjerne slik da? Den første er best, den andre er så der, mens den tredje kunne de like gjerne latt være å produsere!

jeg synes forsåvist at også miami og NY er ok, men det ble litt for mye med en tredje serie.

Har dere lagt merke til de ulike bakgrunnsfargene i seriene. I miami-utgaven er det rød bakgrunn som skal symbolisere at handlingen foregår i et varmt klima, mens fargen er mer kald-blå i NY

Skrevet

Den beste er nok uten tvil Vegas. NY syntes jeg var overflødig

Skrevet

Las Vegas - absolutt

Skrevet

Las Vegas definitivt. Men jeg har liksom blitt vant med Miami da... Har ikke orket å begynne å tenke på å se NY... ;)

Skrevet
Horatios standard posering: bena fra hverandre, hendene på hoftene, ser til siden, av og på med solbriller

Det er jo DET som er så morsomt med Miami. Horatio er helten.

Gjest Violetta
Skrevet

Las Vegas så klart. Miami er så utrolig dårlig, karakterene er så teite og sære! New York er helt grei den, men jeg irriterer meg over hun ene som alltid ser ut som hun skal sovne (mørk, husker ikke hva hun heter).

Skrevet

Las Vegas er absolutt den beste. Men jeg har blitt vant til Miami, og koser meg med den også. Og litt overraskende så liker jeg faktisk New York også, bortsett fra Gary Sinise da.

Skrevet

Miami synes jeg, kanskje fordi jeg så den før de andre?

liker spesielt horatio.

Gjest gjest1
Skrevet

Las Vegas her også, så aldri miami mer enn 2-3 ganger og NY er gøy, men providence kåna ødelegger, hun er doktor, ikke etterforsker! >:--O

Skrevet

Liker faktisk alle, men Las Vegas går av med seieren ja :smile:

Skrevet

viva las vegas!!!!

så klart. :klappe:

følger med på de andre to å da.

Skrevet
Las Vegas er absolutt den beste. Men jeg har blitt vant til Miami, og koser meg med den også. Og litt overraskende så liker jeg faktisk New York også, bortsett fra Gary Sinise da.

Enig, av samme grunn.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Selvom Las Vegas er den originale, og kanskje den med både best skuespillere og handling, så digger jeg New York, for den er mye mer mørk og dyster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...