AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg sitter i en dårlig klemme. Siden jeg var ung har jeg alltids likt å skrive og å tegne. Jeg fikk mye ros, og vet jeg burde ha gått kommunikasjon og lært meg grafisk design. Men (!) jeg gjorde ikke det. Istedet studerte jeg ingeniør og jeg hatet det. Er ikke interessert i feltet, og fikk dårlige karakterer. Ja, jeg vet jeg burde ha byttet mange år siden, men jeg slet med angst og tenkte på jobbmarkedet. Fikk derimot meg en master innenfor forretningsutvikling (ikke interessert i det heller). Nå er jeg gammel og jeg tenker mer utdanning er uaktuelt for øyeblikket. Føler at jeg bør begynne å tjene litt penger. Komme litt i gang med livet. Men føler samtidig har jeg ikke har noe å vise til. Skriveferdighetene mine nå er midt på treet fordi det var mest tall og engelsk som ble brukt under utdanningen. Noen som har tips og råd til hva jeg bør gjøre og søke på? Har lite jobb-erfaring. Anonymkode: 83df7...30a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg er ingeniør og elsker å tegne. Jeg tok først en bachelor i design som ikke førte meg noe sted på jobbmarkedet. Så tok jeg ingeniørutdanning slik at jeg fikk meg en fin jobb. Nå fyller jeg en veldig smal nisje som er Ingeniør som er glad i å tegne. Så mange tegning og dokumentasjonsoppgaver kommer til meg. Jeg koser meg med detaljtegninger og illustrasjoner til instrukser og dokumentasjon hele dagen. Jeg tror du vil også passe veldig godt inn i en slik rolle, all dokumentasjon jeg lager er på engelsk. Anonymkode: 278fd...13f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ingeniør og elsker å tegne. Jeg tok først en bachelor i design som ikke førte meg noe sted på jobbmarkedet. Så tok jeg ingeniørutdanning slik at jeg fikk meg en fin jobb. Nå fyller jeg en veldig smal nisje som er Ingeniør som er glad i å tegne. Så mange tegning og dokumentasjonsoppgaver kommer til meg. Jeg koser meg med detaljtegninger og illustrasjoner til instrukser og dokumentasjon hele dagen. Jeg tror du vil også passe veldig godt inn i en slik rolle, all dokumentasjon jeg lager er på engelsk. Anonymkode: 278fd...13f Det høres spennende ut! Kan jeg spørre om hvor du fant slikt arbeid? Anonymkode: 83df7...30a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Det høres spennende ut! Kan jeg spørre om hvor du fant slikt arbeid? Anonymkode: 83df7...30a Jeg startet som konsulent i industrien, etter litt tid fant jeg min rolle og gikk videre til en av kundene jeg var leid ut til. Her har jeg fått definere min egen rolle i stor grad. Anonymkode: 278fd...13f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Hva med å jobbe som teknisk tegner? Anonymkode: 5da79...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå