Gå til innhold

Hvor lang tid skal en tørketrommel bruke på en maskin med håndklær?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår bruker 4-5 timer på en maskin med håndklær,jeg syns det er lenge🤷‍♀️ Jeg får liksom kun tatt en maskin om dagen.. Den er bare 3 år.

Anonymkode: 60741...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bruker ca 4 timer. Innstillingen står på ekstra tørt.

Skrevet

Her bruker den 2-2.5 time.

Anonymkode: 25032...6bb

Skrevet

3-3,5 timer.

Anonymkode: ce912...58b

Skrevet

Vi har felles vaskeri, men her tar det max en time med en trommel full av våte håndklær 

Anonymkode: 25bd8...b8e

Skrevet

Ca 2,5 timer, da står den på ekstra tør. Når vår bruker veldig lang tid så er det fordi jeg ikke har støvsugd filteret skikkelig. Ikke bare det man kan ta ut, men det (hos oss ihvertfall) nede på maskinen som også blir tett. Det er laget av metall og kan ikke tas ut. Det må støvsuges regelmessig, ellers så blir ikke tøyet tørt før etter maaaange timer. 

Anonymkode: 099a3...8ff

Skrevet

Bruker tørketrommelen i vaskekjelleren i blokka, da jeg ikke har plass til tørketrommel på badet. Har derfor bare vaskemaskin oppe.

Tørketrommelen bruker jeg til noe sengetøy og alltid til håndklær. En ladning håndklær bruker mellom 1,5 og 2 timer på å tørke i den maskinen. Den er gammel og dårlig, og stopper etter 1,5 timer uansett, virker det som. Må derfor gå ned og sette på den en halvtime til, om det er veldig mye håndklær i den, for at det skal bli helt tørt. Så to timer ca, for en full ladning.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her bruker den 2-2.5 time.

Anonymkode: 25032...6bb

Samme her, og innstillingen heter noe sånt som "skap tørr", altså tørr nok til å legges direkte inn i skapet. Håndklærne blir alltid helt tørre.

Anonymkode: d05b8...d91

Skrevet

Min bruker vel 2,5 time. Den er 15 år gammel.

Anonymkode: 79e41...3ef

Skrevet

Min bruker 70 min. Miele med varmepumpeteknologi. 

Anonymkode: db871...16f

Skrevet

Husker dere å tømme filter nummer 2 regelmessig? Når jeg (endelig) fant ut av det forkortet jeg tørketiden betraktelig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...