AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Noen som har erfaring med å få knust mobil dekket av reiseforsikringen? Var på besøk hos et familiemedlem (overnatting, men ikke så langt fra der jeg selv bor). Da jeg var ute og jogget løp en hund foran bena mine så jeg trynte, med knust mobil som resultat. Da var jeg jo på et vis på reise? (Mistet også en negl og kneet er trolig ødelagt, menmen...) Anonymkode: b0ea9...bbb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Så lenge du har reiseforsikring som gjelder hele tiden og ikke bare etter ett reisedøgn, vil du få dette dekket. Jeg vet dog ikke om dette er godt nok ift regelen om «ytre påvirkning», så jeg tror jeg ville sagt at en jogger dulta i deg så du mista mobilen i bakken og den knuste, for å gardere meg. Anonymkode: dacbe...fc4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Du må se på vilkårene i din reiseforsikring. Min reiseforsikring ville dekket det, med en ganske høy egenandel. Min innboforsirking ville dekket det til en betydelig lavere egenandel. Anonymkode: 09e11...0b8
Sirah Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må se på vilkårene i din reiseforsikring. Min reiseforsikring ville dekket det, med en ganske høy egenandel. Min innboforsirking ville dekket det til en betydelig lavere egenandel. Anonymkode: 09e11...0b8 Dette. Min reiseforsikring (og innboforsikring) dekker også knust skjerm. Og du er strengt tatt på reise så fort du forlater eiendommen din. Jeg ville aller først sjekket om noen reparerte i ditt område. Min samboer knuste sin skjerm og vi fant et firma som skiftet skjermen til langt lavere pris enn egenandelen! Verdt og sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå