AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg har nylig fullført en grad med gode karakterer, men jeg husker nesten ingenting fra studiet. Jeg likte ikke studiene mine så godt, så jeg kommer heller ikke til å jobbe med faget. Alle deltidsjobbene mine har vært enkle jobber som enhver idiot kan fullføre. Jeg føler meg heller ikke rustet til arbeidslivet, men jeg må begynne å tjene penger på et punkt. Det verste er at jeg har sosial angst og sliter med å være selvstendig. Jeg får jobbintervjuer til stillinger, men kommer fram som nervøst og lite selvstendig under intervjuene. Hva kan jeg gjøre for å forbedre situasjonen min? Anonymkode: 83a06...a2c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Hvilken grad er det snakk om da? Altså er det snakk om sykepleiestudiet liksom? Anonymkode: 2804a...65e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Du må finne ut hva du har lyst til å drive med, og deretter finne ut hva du må gjøre for å komme dit. Trenger du utdannelse? Kurs? Nettverk? Må du flytte? Kan du bruke noe av utdannelsen du allerede har? Anonymkode: da335...261 1
IkkeAnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg har ingen råd, for jeg har det helt likt. Både bachelor og mastegrad, men 90% av det er borte vekk, alt gått i glemmeboka.
Gjest Ezio Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, IkkeAnonymBruker skrev: Jeg har ingen råd, for jeg har det helt likt. Både bachelor og mastegrad, men 90% av det er borte vekk, alt gått i glemmeboka. Du husker det nok om du får relevant jobb...